FASHION

Richard Quinn: Η πανδημία δεν μπορεί να σταματήσει τη δουλειά ενός σχεδιαστή

Πηγή φωτογραφίας Instagram @gagoaix

Ο ταλαντούχος σχεδιαστής Richard Quinn παραχώρησε μία συνέντευξη στη Βρετανική Vogue, στην οποία μοιράστηκε τόσο τις σκέψεις του πάνω στην πανδημία του κορονοϊού όσο και τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει τώρα το brand του.

Ο ίδιος αρχικά αναφέρθηκε στην αναβολή των περισσότερων Εβδομάδων Μόδας όπως επίσης και το άδοξο τέλος του Fashion Month τον περασμένο Φεβρουάριο υπογραμμίζοντας πως «αυτό ήταν λίγο ενοχλητικό». Όπως δείχνουν τα πράγματα οι προγραμματισμένες συλλογές του είναι απίθανο να αλλάξουν μετά το πέρας της πανδημίας και ο ίδιος υπερασπίζεται τις resort και pre-fall επιδείξεις τονίζοντας: «Τα σόου προσφέρουν δουλειές, δεν δημιουργούμε απλά για να δημιουργήσουμε. Υπάρχουν ομάδες ειδικά επιλεγμένες για κάθε τεχνική. Αν χαθεί αυτό, θα αλλάξει η μόδα». Ωστόσο, ο κατ’ οίκον περιορισμός και το κλείσιμο των επιχειρήσεων έκανε τον Quinn να ξανασκεφτεί τη δομή λειτουργίας του brand του. «Οι ιδιωτικοί πελάτες έχουν γίνει μεγάλο μέρος της δουλειάς μας. Από τη στιγμή που έκλεισαν τα μαγαζιά, ο κόσμος ψωνίζει απευθείας από εμάς. Η άμεση επαφή με τον καταναλωτή είναι μία ενδιαφέρουσα περίπτωση».

Μάλιστα, ο Quinn μιλάει απευθείας με τους πελάτες στο τηλέφωνο φέρνοντας μεγάλη έκπληξη σε αυτούς. «Το χτίσιμο μίας δυνατής λίστας πελατών ήταν σημαντικό πριν, αλλά τώρα περισσότερο από ποτέ, είναι καλό να απευθύνεσαι άμεσα σε αυτούς». Είναι σημαντικό να αναφερθεί πως το brand του δεν κρατά απόθεμα, επομένως, όλα φτιάχνονται σύμφωνα με τις παραγγελίες, προσφέροντας στους πελάτες την προσοχή στη λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά. Ο Quinn μοιράζει την προσοχή του ανάμεσα στα σχέδιά του και στους μαθητές που πραγματοποιούν τα δικά τους στο στούντιό του. Από τη στιγμή που έκλεισε λόγω κορονοϊού, ο σχεδιαστής επικοινωνεί μαζί τους μέσω της εφαρμογής WhatsApp. «Η συμβουλή μου είναι να προχωρούν μπροστά. Ο κόσμος καταπιάνεται με τις ψηφιακές πλατφόρμες, δεν είμαστε στα 80s, όπου οι φωτογραφίες από τις πασαρέλες δημοσιεύονταν στα περιοδικά». Ο ίδιος προσπαθεί να σκέφτεται δημιουργικά και αναζητά τρόπους να εξελιχθεί. «Είναι περίεργη περίοδος, αλλά πιστεύω στη θετικότητα, όλοι θα είμαστε δυνατοί όταν τελειώσει», καταλήγει.

Η θετικότητα του σχεδιαστή που είναι πάντα διάχυτη στα πολύχρωμα και φανταχτερά σχέδια του ήταν διάχυτη και στις απόψεις του, καθώς μέσα στην παγκόσμια κρίση εκείνος βρήκε κάποια θετικά στοιχεία. «Είναι σπάνιο να μην έχεις περιορισμό χρόνου όταν σχεδιάζεις κάτι», λέει ελπίζοντας ότι οι νεότεροι φίλοι του δεν έχουν απογοητευτεί από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Όσον αφορά, τη νέα του καθημερινότητα, ο 30χρονος σχεδιαστής εξηγεί πως τις τελευταίες εβδομάδες όταν δεν βλέπει «Men in Black» τρώγοντας σπιτικά ποπ κορν στο σπίτι του στο Κεντ, ασχολείται με τα έγγραφα της εταιρίας του και μιλά με τους πελάτες του. «Οι σχεδιαστές είναι σε μία μοναδική θέση αυτή τη στιγμή», λέει, χωρίς να χάνει τη διάθεσή του.