STYLE

New Bottega Veneta: Ο μινιμαλισμός και η πολυτέλεια στα πιο περιζήτητα αξεσουάρ

Πηγή φωτογραφίας Instagram @newbottega

Μινιμαλισμός, διαχρονικότητα και πολυτέλεια: Είναι οι τρεις λέξεις που είχε στο μυαλό του ο σχεδιαστής Daniel Lee, όταν ανέλαβε τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Bottega Veneta.

Ο 34χρονος σχεδιαστής ανέλαβε το πηδάλιο του οίκου τον Ιούνιο του 2018, όταν διαδέχτηκε τον Tomas Maier, που επί 17 χρόνια οδηγούσε το brand σε μια ισχυρή θέση στην ιταλική μόδα με σημαντικές πωλήσεις στη αγορά «πολυτελείας». Βέβαια, όλα αυτά που κατάφερε ο Maier σε 17 χρόνια, ο Daniel το έκανε μέσα σε λίγους μήνες εκτοξεύοντας το ιταλικό brand σε νέα ύψη. Ο Lee κατάφερε να αποσπάσει και δύο πολύ σημαντικά βραβεία τον Δεκέμβρη που πέρασε στα «British Fashion Awards», φέρνοντας τα «Designer of the Year» και «Brand of the Year», πίσω στο ατελιέ του Bottega Veneta.

Η επιτυχία του Daniel στα βραβεία δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς μέσα σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα 18 μηνών ο Βρετανός δημιουργός έφερε «τα πάνω κάτω» στον χώρο της μόδας βάζοντας το όνομα του οίκου πίσω στο χάρτη με τα πιο δημοφιλή brands. Τα σχέδια του Daniel, όπως η Pouch bag και τα Padded sandals, έγιναν τα πολυπόθητα κομμάτια ανάμεσα στους λάτρεις της μόδας, ενώ θεωρούνται για αυτή την season ως τα «it» fashion items, εκείνα που πρέπει να έχει κάθε «ιέρεια» του style. Παράλληλα, τα πιο πρόσφατα σχέδια του όπως τα Spiral sandals ακολουθούν αυτή τη στιγμή τη συνταγή της επιτυχίας, ενώ στην τελευταία πασαρέλα για τη season Φθινόπωρο/Χειμώνας του 2020, ο σχεδιαστής έκανε την ανατροπή, ντύνοντας τα μοντέλα του με τεράστιες χρωματιστές μπότες, που αναμένεται να κλέψουν την παράσταση στους δρόμους των μεγαλουπόλεων.

Στο Instagram υπάρχει ένας νέος λογαριασμός αφιερωμένος στη «φρέσκια ματιά» του Lee, με όνομα «New Bottega» που έχει ήδη σχεδόν 250 χιλιάδες followers, ενώ δεν υπάρχει celebrity αυτή την περίοδο που να μην περπατάει στους δρόμους χωρίς ένα από τα «innovative» αξεσουάρ του οίκου. «O οίκος Bottega ήταν κάτι σαν γίγαντας που κοιμόταν», έχει αναφέρει ο Lee για την νέα ανεπάντεχη επιτυχία του brand, εξηγώντας γιατί το label δεν είχε εντρυφήσει τόσο έντονα στις Ready-To-Wear συλλογές. Όταν ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση, οι συγκεκριμένες collections αποτελούσαν μόνο το 15% των πωλήσεων του brand, γεγονός που του έδωσε μια μοναδική ευκαιρία, που σπάνια δίνεται σε τόσο μεγάλους οίκους, που δεν ρισκάρουν να χάσουν τους Ready-To-Wear πελάτες τους. Αυτό πρακτικά σήμαινε ότι ο Lee μπορούσε να γίνει όσο δημιουργικός ήθελε.

«Αυτό που ήταν φανταστικό ήταν το γεγονός ότι δεν φοβόμουν να μη χάσουμε τους Ready-To-Wear πελάτες μας ή αυτούς που επέλεγαν παπούτσια και κοσμήματα μιας και ήταν ένα πολύ μικρό ποσοστό. Αυτό σου δίνει μια ασφάλεια για να αλλάξεις τελείως τα πράγματα», αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του. Βέβαια, το ρίσκο απέδωσε, όχι απλώς δημιουργώντας θετική εικόνα για το brand αλλά και σε νούμερα, με τις παραγγελίες χονδρικής να τριπλασιάζονται οδηγώντας σε μία «εξαιρετικά ελπιδοφόρα ανάπτυξη» σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία για το τρίτο τρίμηνο του 2019.