STYLE

Σχεδιαστές κοσμημάτων συνδράμουν στην μάχη κατά της πανδημίας

Πηγή φωτογραφίας Instagram @anakhouri

Τις τελευταίες εβδομάδες ανακοινώνονται συνέχεια από οίκους, ομίλους και brands νέες δωρεές σε νοσοκομεία, οργανισμούς και ιδρύματα όπως επίσης και διάφορα διαδικτυακά προγράμματα τα οποία αποσκοπούν στην διατήρηση της ψυχικής υγείας αυτές τις δύσκολες στιγμές.

Στα βήματα όλων αυτών έρχεται ένας τομέας της βιομηχανίας της μόδας. Ο λόγος για τους δημιουργικούς σχεδιαστές κοσμημάτων οι οποίοι δωρίζουν μέρος των εσόδων τους στη μάχη κατά του κορονοϊού. Μία από αυτές είναι η Ana Khouri η οποία δημιούργησε ένα μοναδικό μπλε δαχτυλίδι από ζαφείρι, το οποίο πούλησε μέσω διαδικτύου, και τα έσοδα δόθηκαν εξ’ ολοκλήρου στη μη-κερδοσκοπική οργάνωση των Γιατρών Χωρίς Σύνορα. «Διάλεξα το μπλε γιατί είναι το χρώμα της ελπίδας, της ειρήνης και της προστασίας», εξήγησε η Ana λέγοντας πως ένιωθε υποχρεωμένη να βοηθήσει.

Στην ίδια λογική, το ηλεκτρονικό κατάστημα Auverture, λάνσαρε το project #auvertureunited, ένα ταμείο με σκοπό την παροχή βοήθειας στις μικρές επιχειρήσεις κοσμηματοποιίας και τους σχεδιαστές που συνεργάζονται μαζί του και αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες λόγω της παγκόσμιας κρίσης. «Όλα τα έσοδα των επόμενων 3 μηνών από τις πωλήσεις στο Auverture, θα δοθούν σε αυτό το ταμείο και τους ανεξάρτητους σχεδιαστές κοσμημάτων», σημειώνει η Bibi van der Velden, ιδρύτρια του Auverture και σχεδιάστρια.

Ακόμα, ο Έλληνας σχεδιαστής κοσμημάτων, Νίκος Κούλης, θα προσφέρει επίσης το συνολικό ποσό των εσόδων από τις πωλήσεις του, στο ταμείο του Auverture, όπως και η Khouri. «Είμαι ανεξάρτητος καλλιτέχνης και πιστεύω πραγματικά στην συμπόνια και την αλληλεγγύη. Ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι να είμαστε κοντά ακόμα και από απόσταση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κούλης.

Στην Αγγλία, ο σχεδιαστής Stephen Webster αποφάσισε να συμβάλει στη βοήθεια των ατόμων που πάσχουν από προβλήματα ψυχικής υγείας, τα οποία αυτή τη περίοδο βρίσκονται σε έξαρση. Συγκεκριμένα, δωρίζει το 10% των εσόδων του στην οργάνωση «Mind», που δημιουργεί δράσεις ενάντια στην αποξένωση των ανθρώπων. Επιπλέον, η εταιρία Loquet προσφέρει το 50% των πωλήσεων της νέας της συλλογής στην οργάνωση «Urgent Appeal».

Η σχεδιάστρια Carolina Bucci συνδράμει στην καταπολέμηση της πανδημίας δωρίζοντας το 25% των εσόδων της στο Coronavirus Emergency Fund του Florence Careggi Hospital. Τέλος, οι Jen Lowitz της εταιρίας IHPR και Danielle Gadi της Danielle Gadi PR στηρίζουν την οργάνωση «No Kid Hungry» που μεριμνά για τη σίτιση των παιδιών στην Αμερική.