NEED TO KNOW

Ένα πρακτορείο «διαφορετικών» μοντέλων επαναπροσδιορίζει τα πρότυπα ομορφιάς

Ένα πρακτορείο «διαφορετικών» μοντέλων επαναπροσδιορίζει τα πρότυπα ομορφιάς
πηγή: Instagram @elliejg16_zebedeemodel

Ως έφηβη, η Σέλμπι Λιντς ονειρευόταν να γίνει μοντέλο. Γνώριζε, όμως, ότι η ιδιαιτερότητά της δε θα της το επέτρεπε ποτέ. Αισθανόταν πως θα έβρισκε κλειστή όποια πόρτα κι αν χτυπούσε.

Η Λιντς πάσχει από νοτιαία μυική ατροφία τύπου 2, η οποία την έχει καθηλώσει σε αναπηρικό αμαξίδιο και καθιστά απαραίτητη τη χρήση αναπνευστήρα. Μέχρι τα 22 της χρόνια, ήταν πεπεισμένη πως έπρεπε να ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο στη ζωή της. Ώσπου ήρθε σε επαδή μαζί της ένας «κυνηγός» ταλέντων του Zebedee Management, ενός πρακτορείου μοντέλων διαφορετικού από τα άλλα. Ο λόγος που ιδρύθηκε ήταν για να αυξηθεί η εκρποσώπηση διαφορετικών προτύπων ομορφιάς στο χώρο της μόδας και των social media.


Σχεδόν αμέσως, η Σέλμπι ξεκίνησε να συνεργάζεται με πολυτελείς σχεδιαστές. Έγινε το πρόσωπο της καμπάνιας We Are One της Kurt Geiger και μετέτρεψε αυτό που κάποτε θεωρούσε πρόβλημα στο μεγαλύτερο success story.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Shelby (@shelbykinsxo)


Με το Zebedee συνεργάζεται επίσης η Έλι Γκόλντσταϊν. Πρόκειται για ένα μοντέλο με σύνδρομο Down, το οποίο πρωταγωνίστησε σε καμπάνια της Gucci Beauty – η ανάρτηση της οποίας αγγίζει το ένα εκατομμύριο likes – φωτογραφήθηκε για την ιταλική και τη βρετανική Vogue, το Vanity Fair, το Elle και το Glamour.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci)


To Zebedee, λοιπόν, είναι εδώ για να αποδείξει ότι η ομορφιά δεν έχει- ή, καλύτερα, δε θα έπρεπε να έχει – «ταμπέλες». Τα κοινωνικά πρότυπα άλλωστε, είναι για να καταρρίπτονται.

Το πρακτορείο αυτό είναι το πρώτο του είδους του. Ιδρύθηκε το 2007 από το πρώην μοντέλο κι εκπαιδευτικό Ζόε Πρόκτορ, και την κοινωνική λειτουρφό Λώρα Τζόνσον. Όλα ξεκίνησαν όταν οι δύο γυναίκες είχαν πάει βόλτα στην παραλία και συζητούσαν πως τα άτομα με αναπηρία αδυνατούσαν να αναγνωρίσουν τον εαυτό τους στα μέσα ενημέρωσης. Αποφάσισαν, λοιπόν, να το αλλάξουν αυτό.

Μέσα από τα social media, αναζήτησαν διαφορετικά άτομα τα οποία θα μπορούσαν να ξεχωρίσουν στο χώρο. Δημιούργησαν κι ένα online σύστημα αποστολής αιτήσεων, συνεργάστηκαν με έμπειρους scouters και αυτήν τη στιγμή εκπροσωπούν περισσότερους από 500 ανθρώπους από την Αγγλία, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία και την Ευρώπη.

Κι ενώ γνωρίζουν πως τονώνουν την αυτοπεποίθηση των μοντέλων τους, δεν επαναπαύονται. Τους «χτίζουν» επιτυχημένες καριέρες. Στόχος τους είναι να τους δώσουν πρωταγωνιστικούς ρόλους σε ταινίες, να τους δουν στην πασαρέλα, να τους κάνουν να λάμψουν όσο περισσότερο γίνεται.

Το Zebedee ελπίζει πως σιγά – σιγά, τα brands θα πάψουν να επικεντρώνονται σε όσους ικανοποιούν τα παραδοσιακά πρότυπα ομορφιάς και θα στρέψουν την προσοχή τους σε ένα μεγαλύτερο εύρος επιλογών.

«H διαφορετικότητά σου, απλώς σε κάνει πιο όμορφο», είναι το μήνυμα που θέλει να προωθήσει.

 

Διαβάστε επίσης:

6 γυναίκες που δείχνουν πως τα πρότυπα ομορφιάς, είναι για να σπάνε

Τα μικροσκοπικά πρότυπα της βιομηχανίας της μόδας

Φάννυ Ίτον: H άγνωστη μούσα των Προραφαηλιτών ζωγράφων που έσπασε τα στερεότυπα