NEED TO KNOW

H Nestle προβλέπει μειωμένες πωλήσεις για φέτος

instagram #nestlebuilding

Οι εταιρείες συσκευασμένων τροφίμων, είχαν καλύτερες αποδόσεις στις πωλήσεις, κατά τη διάρκεια των lockdown, αφού οι καταναλωτές αγόραζαν είδη πρώτης ανάγκης.

Η αύξηση των οργανικών πωλήσεων, μειώθηκε στο 1,3% τους τρεις μήνες έως τον Ιούνιο, από 4,3% το πρώτο τρίμηνο, ανέφερε σε ανακοίνωση η εταιρεία παραγωγής σοκολάτας KitKat.

Η Nestle, μείωσε τις προσδοκίες της για τη βιολογική ανάπτυξη φέτος σε 2-3%, από «περισσότερο από 3,5%» που αποσκοπούσε πριν από την πανδημία.

Το ίδιο και η γαλλική εταιρεία Danone, ανέφερε επίσης την Πέμπτη χαμηλότερες πωλήσεις το δεύτερο τρίμηνο και η Unilever, σημείωσε μια μικρότερη από την αναμενόμενη πτώση στις πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου, την περασμένη εβδομάδα. Επίσης απέφυγε να δώσει πρόβλεψη για το τρέχον έτος.

Στη Nestle, η οργανική ανάπτυξη για το πρώτο εξάμηνο έφτασε το 2,8%, ξεπερνώντας την πρόβλεψη για 2,3% σε μια δημοσκόπηση δημοσίων εταιρειών.

Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 18,3% σε 5,9 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα το πρώτο εξάμηνο, ξεπερνώντας και πάλι την αρχική εκτίμηση για 5,07 δισεκατομμύρια φράγκα στη δημοσκόπηση.

Η Nestle δήλωσε ότι η αναμόρφωση της επιχείρησης παρέμεινε σε καλό δρόμο. Ως μέρος της αλλαγής, έχει θέσει προς πώληση τις χαμηλές επιδόσεις της Βόρειας Αμερικής και το κινεζικό γάλα φυστικιών Yinlu.

Οι μετοχές του ομίλου, που έχουν αυξηθεί πάνω από 5% μέχρι στιγμής φέτος, αναφέρθηκαν να ανοίξουν 0,42% υψηλότερα, σύμφωνα με την αγορά.

 

Διαβάστε επίσης:

Η Huawei βγήκε πρώτη παγκοσμίως σε πωλήσεις κινητών ξεπερνώνοντας τη Samsung

Το Burger King κάνει Χριστούγεννα από τώρα και είναι έτοιμο να έρθει το τέλος του 2020

Ποιες τάσεις θα αναδιαμορφώσουν τη luxury βιομηχανία μετά την πανδημία

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση