#BUSINESSNEWS

Jysk: «Ανεβάζει τον πήχη» στην Ελλάδα – Τι καινούριο σχεδιάζουν οι Δανοί λιανεμπόροι

Jysk: «Ανεβάζει τον πήχη» στην Ελλάδα – Τι καινούριο σχεδιάζουν οι Δανοί λιανεμπόροι
πηγή: gojysk.com

Ακόμη πιο ψηλά θέτει τον πήχη για την ανάπτυξη στη χώρα μας η εταιρεία Jysk. Έχοντας πιάσει τον στόχο των 40 καταστημάτων στην πρώτη πενταετία παρουσίας στην Ελλάδα, η δανέζικη αλυσίδα ειδών σπιτιού «βάζει πλώρη» για τη λειτουργία τουλάχιστον 20 ακόμη νέων καταστημάτων στην ελληνική αγορά μέσα στα επόμενα χρόνια.

«Τώρα στοχεύουμε να ξεπεράσουμε τα 60 σημεία και ίσως να φθάσουμε στα 70, ώστε να καλύψουμε την ελληνική επικράτεια…», σημειώνουν πηγές της εταιρείας υπογραμμίζοντας τη βούληση των Δανών λιανέμπορων να συνεχίσουν τις επενδύσεις επί ελληνικού εδάφους.

Μάλιστα, μέχρι το τέλος Αυγούστου είναι προγραμματισμένο να ανοίξουν περίπου 4 νέα καταστήματα σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Ένα από αυτά αναμένεται να λειτουργήσει στην καινούρια πτέρυγα του εμπορικού κέντρου «River West» της Novalτο οποίο εξελίσσεται σε ένα από τα δημοφιλέστερα mall του λεκανοπεδίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι κατασκευαστικές εργασίες για την επέκταση των χώρων του «River West» που ανήκει στην Noval του ομίλου Βιοχάλκο βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και η παράδοση του έργου τοποθετείται στο δεύτερο εξάμηνο του 2021.

Παράλληλα με την ανάπτυξη του δικτύου λιανικής, η διοίκηση της Jysk ετοιμάζει «ριζικό λίφτινγκ» στα υφιστάμενα καταστήματα που ολοκλήρωσαν τον κύκλο τους. Συγκεκριμένα, δρομολογείται πρόγραμμα μαζικών ανακαινίσεων που θα αλλάξουν την εικόνα αλλά και τον τρόπο παρουσίασης των προϊόντων που εκτίθενται στους χώρους, ώστε να συμβαδίζει με τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Επιπλέον, σχεδιάζεται δυναμικό άνοιγμα στην αγορά του «b2b» (πωλήσεις χονδρικής), η οποία μπορεί να εισφέρει σημαντικά έσοδα. Στο πλαίσιο αυτό, έχει στηθεί ειδικό τμήμα στην εταιρεία, το οποίο θα ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με τους πελάτες χονδρικής.

Η αρνητική συγκυρία και τα προβλήματα που έφερε η πανδημία δεν φαίνεται να πτοούν την εταιρεία, η οποία αντιμετώπισε δυσκολότερες καταστάσεις όταν πρωτοήλθε στην Ελλάδα το 2015. «Τα capital controls και η απειλή εξόδου της χώρας από την Ευρωζώνη ήταν πολύ πιο απαιτητικές προκλήσεις από τη σημερινή κατάσταση», σημειώνουν χαρακτηριστικά κύκλοι της εταιρείας, προσθέτοντας πως όλα δείχνουν πως βρισκόμαστε κοντά στην έξοδο από την υγειονομική κρίση και σε ένα νέο κύκλο αύξησης της κατανάλωσης.

Ήδη, όπως λένε, μετά την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων οι πωλήσεις άρχισαν να ανακάμπτουν και να συμβάλλουν στην ανάκτηση του χαμένου τζίρου. Το ηλεκτρονικό κατάστημα πάντως συνεχίζει να κινείται ανοδικά, και όλα δείχνουν πως θα κερδίσει ένα αξιόλογο ποσοστό των συνολικών πωλήσεων, μετά και τις βελτιώσεις που έγιναν στα συστήματα και στους τρόπους παράδοσης.

 

Διαβάστε επίσης:

Νέα επένδυση από την Coffee Island: Ανοίγει κατάστημα στην Ελβετία

Όμιλος Φάις: Ξεπέρασε τις προσδοκίες το e-shop της Kiko Milano – Πού θα ανοίξουν νέα καταστήματα

Η ασυνήθιστη επένδυση της Apple: Χρηματοδοτεί startup μουσικής που στηρίζει ανεξάρτητους καλλιτέχνες

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση