NEED TO KNOW

Ο κορονοϊός εκτόξευσε τη ζήτηση ενός συγκεκριμένου μεταφορικού μέσου σε πρωτοφανή επίπεδα

Photo by Ryoji Iwata on Unsplash

 

Η πανδημία, έφερε πολλές αλλαγές στις ζωές των ανθρώπων και μία από αυτές είναι αρκετά θετική. Ο κόσμος έδειξε ξεκάθαρη την προτίμηση του για τον τρόπο μετακίνησης του, επιλέγοντας το ποδήλατο.

Μάλιστα η ζήτηση τους αυξήθηκε σε πρωτοφανή επίπεδα για την αγορά. Αυτό δεν είχε μόνο όφελος για τη βιομηχανία ποδηλασίας, αλλά συνέβαλε σε μία βιώσιμη αλλαγή στις πόλεις, με τις αστικές υποδομές να γίνονται πιο φιλικές προς το ποδήλατο.

Επιπλέον οι υγειονομικές συστάσεις ενθαρρύνουν από την αρχή της πανδημίας μέχρι και τώρα τις υπαίθριες αθλητικές δραστηριότητες, κάτι που καθιστά το ποδήλατο το κατάλληλο μέσο για την επίτευξη τους.

Τον Απρίλιο, οι πωλήσεις ποδηλάτων στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 75% σε ετήσια βάση και τον  Ιούνιο, κατά 63% .

Αυτοί οι αριθμοί ήταν ακόμη μεγαλύτεροι σε συγκεκριμένες κατηγορίες όπως φθηνά ποδήλατα αναψυχής (203%) και ποδήλατα βουνού (150%).

Πολεοδομικός σχεδιασμός: Οι πόλεις εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία να διευκολύνουν το χόμπι, αφού αντιλήφθηκαν ότι οι δημόσιες συγκοινωνίες θα ήταν είτε ανασφαλείς είτε ανεπιθύμητες έως ότου εξομαλυνθεί η καμπύλη της διασποράς του ιού.

Υποδομές: Το Παρίσι άρχισε να προσθέτει 400 μίλια ποδηλατοδρόμων τον Μάιο. Αuckland και Νέα Υόρκη απαγόρευσαν σε πολλούς τους δρόμους τη διέλευση οχημάτων, μετατρέποντας τους ολοκληρωτικά σε ποδηλατόδρομους. Το Ηνωμένο Βασίλειο γρήγορα έθεσε σε εφαρμογή ένα έργο υποδομής ποδηλάτων ύψους 315 εκατομμυρίων δολαρίων.

Κίνητρα: Η Γαλλία παρέχει έκπτωση περίπου 50 ευρώ για τους αναβάτες που αναζητούν προληπτική συντήρηση. Η Ιταλία προσφέρει μια πολύ πιο γενναιόδωρη επιστροφή 60% της τιμής σε οποιαδήποτε αγορά ποδηλάτου.

Αποδοτικότητα: Σε μια χρονική περίοδο 24 ωρών στα τέλη Μαΐου, 13.678 ποδηλάτες ταξίδεψαν στη διάσημη Rue de Rivoli του Παρισιού – ένας αριθμός διπλάσιος από τον προηγούμενο που είχε καταγραφεί.

Όπως και πολλές άλλες πτυχές της ζωής μας φέτος, μένει να δούμε αν η ποδηλατική «έκρηξη» είναι απλώς μια απάντηση στην πανδημία ή μια μακροπρόθεσμη αλλαγή που θα συμβάλει στη βιωσιμότητα.

 

Διαβάστε επίσης:

Πώς και γιατί η πανδημία επηρεάζει τον καιρό;

«Γιατί δεν μπορούμε και δεν θέλουμε να γίνουμε Σουηδία»- O Ηλίας Μόσιαλος εξηγεί

Κλιματική αλλαγή: Ο λόγος που οι μαθητές από το Παρίσι χρησιμοποιούν δωρεάν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση