NEED TO KNOW

Oι έφηβοι ξοδεύουν λιγότερα χρήματα σε ρούχα και φαγητό – Tα ποσά φτάνουν στα χαμηλότερα επίπεδα των δύο δεκαετιών

Σύμφωνα με μία έρευνα της Piper Sandler, μιας αμερικανικής πολυεθνικής ανεξάρτητης τράπεζας επενδύσεων και εταιρείας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, οι δαπάνες των εφήβων έφτασαν στο χαμηλότερο επίπεδο όλων των εποχών κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού.

Διέθεσαν λιγότερα χρήματα για φαγητό, συναυλίες και εκδηλώσεις και ανησυχούν για την επιδείνωση της οικονομίας.

Οι έφηβοι ανέφεραν ότι ξόδεψαν περίπου 2.150 δολάρια φέτος, σύμφωνα με την 40η εξαμηνιαία έκθεση του “Piper Stock with Teens”. Αυτή είναι μια πτώση περίπου 9% σε ετήσια βάση. Οι ετήσιες δαπάνες που αναφέρθηκαν από τους εφήβους έφτασαν τα 3.023 δολάρια την άνοιξη του 2006.

Η Piper Sandler, ερεύνησε 9.800 καταναλωτές με μέσο όρο ηλικίας κάτω των 16 ετών από 48 πολιτείες, με μέσο εισόδημα νοικοκυριού 67.500 δολάρια. Η έρευνα, που κυκλοφόρησε την περασμένη Τρίτη, πραγματοποιήθηκε μεταξύ 19 Αυγούστου και 22 Σεπτεμβρίου.

Οι δαπάνες ένδυσης ανήλθαν σε περίπου 507 δολάρια ανά έφηβο ετησίως, μειωμένες κατά 11% από το περασμένο φθινόπωρο. Τα κορίτσια, κατά μέσο όρο, ξοδεύουν περίπου 160 δολάρια ​​περισσότερα για ρούχα από τα αγόρια, ανέφερε η έρευνα.

Οι έφηβοι φάνηκε ότι ξόδεψαν μόλις 87 δολάρια για τσάντες, σημειώνοντας το πιο χαμηλό ποσό όλων των εποχών.

Όσον αφορά τα είδη ένδυσης, η Nike διατήρησε την πρωτιά, μια θέση που κατέχει εδώ και μια δεκαετία στην έρευνα της Piper Sandler. Η American Eagle ήταν δεύτερη, ακολουθούμενη από την Adidas, με τις δύο μάρκες να διατηρούν τις προηγούμενες θέσεις τους στη λίστα.

Ο κατασκευαστής αθλητικών ενδυμάτων Lululemon , ωστόσο, ανέβηκε στο Νο. 6 από το Νο. 7 πριν από ένα χρόνο, με τα άνετα κολάν και τα αθλητικά σουτιέν να κερδίζουν δημοτικότητα.

Η αλυσίδα ταχείας μόδας H&M ανέβηκε, ενώ το Forever 21 έπεσε στη λίστα. Το Victoria’s Secret της L Brands , γνωστό για τα σέξι εσώρουχα του, έπεσε στο Νο 22 από το Νο 13 πριν από ένα χρόνο.

Στην κατηγορία ενδυμάτων, οι αγορές μεταχειρισμένων ειδών σημείωσαν μικρή άνοδο, «κλέβοντας» ένα μερίδιο από τα παραδοσιακά brands της αγοράς, ειδικά από εμπόρους λιανικής πώλησης όπως η TJ Maxx και τα πολυκαταστήματα.

Το 46% των εφήβων έχουν αγοράσει second hand αντικείμενα, από πλατφόρμες όπως το Poshmark και το RealReal, ενώ το 58% έχει πουλήσει αντικείμενα σε μεταχειρισμένη αγορά, σύμφωνα με την Piper Sandler.

Η Nike ήταν επίσης η αγαπημένη μάρκα υποδημάτων των εφήβων, ακολουθούμενη από τη Vans της VF Corp στη δεύτερη και την Adidas στην τρίτη.

Οι δαπάνες για υποδήματα ανήλθαν στα 275 δολάρια ανά έφηβο ετησίως, μειωμένες κατά 6% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Τα αγόρια ανέφεραν ότι ξοδεύουν περίπου 50 δολάρια περισσότερα, κατά μέσο όρο, σε παπούτσια από τα κορίτσια.

Η Amazon παρέμεινε επίσης ο αγαπημένος ιστότοπος των εφήβων, με το 54% να αναφέρει ότι είναι ο νούμερο ένα διαδικτυακός προορισμός αγορών τους, σε σχέση με το περσινό 52%. Επίσης, το 90% των εφήβων δήλωσαν ότι ψωνίζουν στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου.

Αν και η συνολική κατανάλωση τροφίμων μειώθηκε, τα αγόρια εξακολουθούν να αφιερώνουν το μεγαλύτερο μέρος, ή το 21%, των χρημάτων τους σε τρόφιμα, σύμφωνα με την έρευνα. Το υπόλοιπο ποσό διατίθεται σε βιντεοπαιχνίδια και ρούχα. Τα κορίτσια ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα τους, ή το 27%, σε ρούχα, ενώ αμέσως ακολουθεί το φαγητό και η προσωπική φροντίδα.

Εν μέσω της παγκόσμιας οικονομική κρίσης, αρκετοί γονείς έχουν χάσει τη δουλειά τους, ή έχουν δει τους μισθούς τους να περιορίζονται, γεγονός που δημιουργεί αβεβαιότητα στους έφηβους. Το 48% δήλωσε ότι πιστεύει ότι η οικονομία επιδεινώνεται, σε σύγκριση με το 32% από την περσινή έρευνα.

 

Διαβάστε επίσης:

Το χάσμα στις αμοιβές μεταξύ αντρών-γυναικών παραμένει αγεφύρωτο

Οι άντρες νιώθουν μειονεκτικά όταν οι σύζυγοι τους βγάζουν περισσότερα χρήματα από εκείνους

Tελικά τα χρήματα φέρνουν την ευτυχία;

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση