NEED TO KNOW

Τα Marks & Spencer πωλούν ρούχα ανταγωνιστών τους και ο λόγος είναι συγκεκριμένος

Marks & Spencer
By Mtaylor848 – Own work, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=7834638

Η M&S από φέτος την άνοιξη, θα αρχίσει να πουλάει ρούχα από 11 ανταγωνιστικές μάρκες στον ιστότοπό της.

Ο λόγος που το κάνει αυτό, είναι για να αυξήσει τις διαδικτυακές πωλήσεις, αφού εξαιτίας της πανδημίας η εταιρεία ήρθε αντιμέτωπη με μια μεγάλη οικονομική κρίση. Μέχρι πρότινος, είχε δώσει αρκετή βαρύτητα στα τρόφιμα, ενώ παράλληλα είχε βάλει σε δελεαστικές προσφορές τα ρούχα που είχαν μείνει σε απόθεμα.

Η εταιρεία είπε ότι η κίνηση για πώληση προϊόντων από ανταγωνιστικές εταιρείες όπως οι Hobbs, Joules, Phase Eight και White Stuff από φέτος το Μάρτιο, ήταν μέρος του τρέχοντος «προγράμματος μετασχηματισμού».

Πέρυσι, η M&S σημείωσε την πρώτη της ζημία στα 94 χρόνια ως δημόσια εισηγμένη εταιρεία εξαιτίας του κορονοϊού.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις ενδυμάτων και ειδών οικιακής χρήσης αυξήθηκαν κατά 34% σύμφωνα με τα τελευταία ενδιάμεσα αποτελέσματα, καθώς οι απώλειες σε όλη την επιχείρηση έφτασαν τα 87,6 εκατομμύρια λίρες το εξάμηνο έως τις 26 Σεπτεμβρίου.

Άλλες μάρκες που πρόκειται να κυκλοφορήσουν στον ιστότοπο M&S online από την άνοιξη περιλαμβάνουν την ανδρική μάρκα Jack & Jones και την εταιρεία εσωρούχων Sloggi.

Ωστόσο, οι δικές του σειρές «Classics» και «Limited» κόβονται.

Η εταιρεία είχε ήδη πειραματιστεί με την πώληση άλλων εμπορικών σημάτων στον ιστότοπο της, τα γυναικεία ενδύματα Nobody’s Child, τα οποία κυκλοφόρησε το περασμένο φθινόπωρο.

Τα στελέχη ελπίζουν ότι νέες ετικέτες θα προσελκύσουν πελάτες που δεν συνηθίζανε μέχρι σήμερα να ψωνίζουν από τα M&S, καθώς και να προσφέρουν στους υπάρχοντες πελάτες κάτι περισσότερες επιλογές. Μέχρι πέρυσι, η εταιρεία, πουλούσε ρούχα μόνο από τις συλλογές της.

Τώρα αναπτύσσεται με άλλες μάρκες για να παραμείνει ανταγωνιστική στην αγορά, κάτι που θεωρείται μια λογική κίνηση.

Η πανδημία έχει καταστρέψει το λιανικό εμπόριο, αλλά δημιουργεί επίσης και νέες ευκαιρίες, για όσες εταιρείες δείχνουν ευελιξία.

Διαβάστε επίσης:

Tα Marks & Spencer «βυθίζονται» οικονομικά για πρώτη φορά μετά από 94 χρόνια

Marks & Spencer: To e-shop κέρδισε 315.000 νέους αγοραστές στους πρώτους μήνες του lockdown

Λιανεμπόριο: Στο «ραντάρ» μεγάλων παικτών η ελληνική αγορά – Τα σενάρια για Courir, Primark και Ocado

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση