NEED TO KNOW

Βιολέτα Λάππα: Η στρατηγική και οι στόχοι για την «Mothercare» – Πού βλέπει ευκαιρίες

Βιολέτα Λάππα: Η στρατηγική και οι στόχοι για την «Mothercare» – Πού βλέπει ευκαιρίες

Ικανοποίηση επικρατεί στην Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας για την πορεία των «Mothercare» στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία κατάφερε να συγκρατήσει μεγάλο μέρος των πωλήσεων στη διάρκεια των lockdown  και παράλληλα να διατηρήσει την επαφή με το καταναλωτικό κοινό κυρίως χάρη στο ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο αποτελεί την «κινητήριο δύναμη» καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Κλουκίνας -Λάππας, Βιολέτα Λάππα μιλώντας στο mononews.gr αναφέρει ότι οι παραπάνω επιδόσεις υποστηρίχθηκαν από σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση των υποδομών του e-shop ενώ τονίζει πως οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ακόμη και σήμερα, μετά την επανεκκίνηση του λιανεμπορίου στις αρχές Απριλίου διατηρούν τη δυναμική τους.

Η κα. Λάππα θεωρεί πως η κατάσταση θα βελτιωθεί περαιτέρω μετά και την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων, τα οποία όπως λέει θα συνεχίσουν παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο λιανεμπόριο, παρά την αλματώδη άνοδο των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Τις οποίες εκτιμά πως θα φθάσουν στα επίπεδα του 10% με 12% τα επόμενα χρόνια. «Το φυσικό κατάστημα δεν θα πεθάνει ποτέ…», σημειώνει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως η αγοραστική εμπειρία αλλά και οι υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρουν οι εταιρείες μέσα σε ένα φυσικό χώρο θα υπερέχει πάντοτε από μια ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Σχολιάζοντας τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας, η επιχειρηματίας επισημαίνει πως προτεραιότητα θα δοθεί στον εξορθολογισμό του δικτύου, ώστε να λειτουργεί περισσότερο αποδοτικότητα στη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η πανδημία.

Σε πρώτο πλάνο τα μεγάλα καταστήματα

Έμφαση δίδεται στα μεγάλα καταστήματα, όπου μπορεί να φιλοξενηθεί η πλήρης προϊοντική γκάμα της εταιρείας αλλά και στη δημιουργία νέων μέσα σε δημοφιλή εμπορικά κέντρα. Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με την κα. Λάππα διερευνώνται οι δυνατότητες απόκτησης παρουσίας στο River West στην Λεωφόρο Κηφισού και στο Smart Park στα Σπάτα, τα οποία συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού της Αττικής.

Η κα. Λάππα αποκλείει στην παρούσα φάση την ένταξη σε κάποιο marketplace καθώς θεωρεί πως δεν έχει κάτι να κερδίσει, επισημαίνοντας πως θα ακολουθήσει αυτόνομη πορεία στο διαδικτυακό εμπόριο. Την ίδια στιγμή, εξετάζονται τρόποι αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας του ομίλου. Μετά την εκμίσθωση του καταστήματος στην οδό Ερμού 44 σε γνωστή εταιρεία αθλητικών ειδών, η διοίκηση της Κλουκίνας Λάππας σκοπεύει να εκμεταλλευθεί και το ακίνητο στον Ταύρο, όπου σήμερα βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία αλλά και οι αποθήκες της εταιρείας και ήδη έχει έρθει σε επαφή με διάφορες εταιρείες συμβούλων, για να βρεθεί η βέλτιστη λύση αξιοποίησης προς όφελος της εταιρείας και των μετόχων της.

 

Διαβάστε επίσης:

Βιολέττα Λάππα: «Ανάχωμα στην πανδημία το e-shop που πούλησε 90.000 προϊόντα – Αναζητούμε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης»

Η Adidas «μπαίνει» στην Ερμού – Το νέο κατάστημα και η μάχη με την Nike

Portraits70: Οι πιο επιδραστικές κυρίες των επιχειρήσεων και της οικονομίας

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση