NEED TO KNOW

Ζήνα Μαυροειδή (e-fresh.gr): «Οι καταναλωτές κλειδώνουν παραγγελίες για ένα μήνα μετά – Απαιτητικός ο χειμώνας για τα e-shop»

Ζήνα Μαυροειδή, επικεφαλής E-Fresh.gr

Προπαραγγελίες για τους επόμενους μήνες του φθινοπώρου πραγματοποιούν από τώρα αρκετοί καταναλωτές, υπό τον φόβο της επιβολής ενός νέου γενικού lockdown. Η ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων που καταγράφεται τις τελευταίες εβδομάδες εντείνει την ανησυχία στην κοινωνία, με αποτέλεσμα κάποια νοικοκυριά να σπεύδουν να προγραμματίσουν τις αγορές τους, ώστε να διασφαλίσουν ότι θα προμηθεύονται τα απαραίτητα είδη σε τακτική βάση.

Πολλοί καταναλωτές ανησυχούν πως δεν θα μπορέσουν να εξυπηρετηθούν έγκαιρα, σε περίπτωση νέας έξαρση της κατανάλωσης, -όπως συνέβη στη διάρκεια της καραντίνας τον περασμένο Μάρτιο – Απρίλιο όταν υπήρξαν πολλές καθυστερήσεις στις παραδόσεις των εμπορευμάτων- και φροντίζουν να «κλειδώσουν» από τώρα συγκεκριμένες ημερομηνίες στο επόμενο δίμηνο για την παράδοση των μελλοντικών παραγγελιών τους.

 «Παρατηρούμε πια πιο οργανωμένους καταναλωτές που βάζουν παραγγελίες εκ των προτέρων, οργανώνοντας ακόμη και τα εβδομαδιαία ψώνια του επόμενου μήνα τοποθετώντας εκ των προτέρων τις αντίστοιχες παραγγελίες», αναφέρει η επικεφαλής της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-fresh.gr, Ζήνα Μαυροειδή.

Η «καταναλωτική φρενίτιδα» που ξέσπασε μετά το Lockdown βρήκε απροετοίμαστα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία φρόντισαν να λάβουν έκτακτα μέτρα για να ανταποκριθούν όσο το δυνατόν καλύτερα. Τα προβλήματα στη διαχείριση και παράδοση των παραγγελιών ήταν τεράστια, με αποτέλεσμα να υπάρξουν πολυήμερες καθυστερήσεις στις παραδόσεις των εμπορευμάτων. Μάλιστα, υπήρξαν περιπτώσεις που κάποιες αλυσίδες «σήκωσαν τα χέρια ψηλά», αδυνατώντας να δώσουν συγκεκριμένη ημερομηνία παράδοσης.

Γάντια και μάσκες γίνονται ανάρπαστα

Η αυξημένη ζήτηση για online αγορές συνεχίζεται –αν και με μικρότερους ρυθμούς- μέχρι και σήμερα. Τα προϊόντα προστασίας και απολύμανσης καθώς τα είδη καθαριότητας, όπως τα μαντηλάκια καθαρισμού, τα γάντια και οι μάσκες αλλά και το οινόπνευμα εξακολουθούν να βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Μάλιστα, στην περίπτωση του e-fresh.gr, η ανοδική πορεία δεν σταμάτησε ούτε τους καλοκαιρινούς μήνες, εκπλήσσοντας ευχάριστα την ομάδα του online σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με την κα Μαυροειδή οι πωλήσεις από τον περασμένο Ιούνιο μέχρι και σήμερα «τρέχουν» με ρυθμό ανάπτυξης άνω του 50%, παρ’ ότι τους θερινούς μήνες παρατηρείται παραδοσιακά μια πτώση της κίνησης λόγω των καλοκαιρινών διακοπών.

«Φαίνεται πως ένα μεγάλο κομμάτι των καταναλωτών που δοκίμασαν τις υπηρεσίες της εταιρείας μας στη διάρκεια του lockdown συνεχίζει να αγοράζει σε μηνιαία βάση και μετά την άρση της καραντίνας», υπογραμμίζει η ίδια σε μια προσπάθεια να εξηγήσει τη δυναμική που εμφανίζει το e-fresh.gr.

Προσλήψεις και νέες επενδύσεις στις υποδομές

Η ομάδα του e-fresh.gr εμφανίζεται αποφασισμένη να επενδύσει στο επίπεδο εξυπηρέτησης, ενισχύοντας περαιτέρω τις υποδομές της. Στο πλαίσιο αυτό, δρομολογεί τεχνικές παρεμβάσεις για την βελτίωση της παραγωγικότητας της αποθήκης, προκειμένου να εκτελούνται περισσότερες παραγγελίες ανά ημέρα που ήδη ανέρχονται σε τριψήφιο νούμερο ενώ το προηγούμενο διάστημα προσέλαβε 30 νέους υπαλλήλους στον τομέα των Logistics.

«Προετοιμαζόμαστε για έναν ιδιαίτερα απαιτητικό χειμώνα», σημειώνει η κα. Μαυροειδή, τονίζοντας πως τους επόμενους μήνες αναμένεται να ενταθεί η ζήτηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως και το μέσο καλάθι αγορών.

Το efresh.gr ιδρύθηκε πριν από περίπου 4 χρόνια και είναι από τα δημοφιλέστερα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ της χώρας. Διαθέτει περισσότερους από 150.000 εγγεγραμμένους χρήστες ενώ την γκάμα της απαρτίζουν πάνω από 15.000 γνωστά προϊόντα. Διατηρεί ιδιόκτητο στόλο φορτηγών (περίπου 60 οχήματα) και πάνω από 85 οδηγούς. Πραγματοποιεί αυθημερόν παραδόσεις στην περιοχή της Αττικής σε διάστημα λίγων ωρών από την πραγματοποίηση της παραγγελίας και από 1 έως 3 μέρες σε όλες τις μεγάλες επαρχιακές πόλεις. Από την αρχή της λειτουργίας του έχει εξυπηρετήσει περισσότερες από 600.000 παραγγελίες.

Μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, η εξυπηρέτηση γίνεται με γάντια και μάσκες από όλους τους οδηγούς, ενώ η ανθρώπινη παρέμβαση κατά την προετοιμασία της παραγγελίας είναι μικρή. Επιπλέον, γίνονται προληπτικά απολυμάνσεις.

 

Διαβάστε επίσης:

Ζήνα Μαυροειδή (e-fresh): Αν μια γυναίκα φωνάξει στο χώρο εργασίας, διεκδικήσει ή απαιτήσει θα δεχθεί κριτική σε προσωπικό επίπεδο

Ανδριάνα Παππά (Visa): Xρειάστηκε να δουλέψω δύο φορές σκληρότερα από άνδρες συναδέλφους

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση