NEED TO KNOW

Ζήνα Μαυροειδή (e-fresh.gr): «Ζούμε στιγμές… Μαρτίου» – Εκτοξεύθηκε η ζήτηση λόγω Black Friday

Ζήνα Μαυροειδή, επικεφαλής E-Fresh.gr

Στη μάχη του Black Friday ρίχθηκε και το online σούπερ μάρκετ e-fresh.gr, με «γενναίες» προσφορές σε πολλές κατηγορίες προϊόντων ακόμη και στα τρόφιμα. «Πρόκειται για μια σημαντική εκπτωτική περίοδο για εμάς, στην οποία αφοσιωνόμαστε και προετοιμαζόμαστε συστηματικά με τους προμηθευτές μας τα τελευταία χρόνια», λέειη επικεφαλής της εταιρείας, Ζήνα Μαυροειδή.

Τα πρώτα δείγματα θεωρούνται ενθαρρυντικά, με την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας να υπερτετραπλασιάζεται και την ζήτηση να ξεπερνάει τις προσδοκίες. «Ζούμε στιγμές… Μαρτίου, όπου υπήρχε απότομη αύξηση λόγω του πρώτου lockdown», αναφέρει χαρακτηριστικά, σπεύδοντας ωστόσο να προσθέσει πως είναι νωρίς για συμπεράσματα καθώς χρειάζεται ακόμη λίγο διάστημα για να ξεκαθαρίσει το τοπίο.

Υψηλό αγοραστικό ενδιαφέρον – μέχρι στιγμής – συγκεντρώνουν τα καθαριστικά και απολυμαντικά προϊόντα και όσα είδη μπορούν να αποθηκευτούν, όπως πάνες αλλά είδη προσωπικής περιποίησης και φροντίδας καθώς και τα τρόφιμα, τα οποία είναι σε προσφορά. Κάτι που θεωρείται απόλυτα φυσιολογικό καθώς πρόκειται για προϊόντα που χρειάζεται ο καταναλωτής και τα οποία διατίθενται σε πολύ καλές τιμές.

Όσον αφορά στο χρόνο παράδοσης των παραγγελιών, ένα θέμα που απασχολεί όλη την αγορά και αποτέλεσε την «αχίλλειο πτέρνα» της εφοδιαστικής αλυσίδας στο πρώτο lockdown, η κα. Μαυροειδή αναφέρει πως δεν παρατηρούνται προβλήματα και η παράδοση γίνεται το αργότερο την επόμενη μέρα, με δεδομένο πως τόσο οι καταναλωτές όσο και οι εταιρείες είναι πολύ πιο προετοιμασμένες για να διαχειριστούν μεγαλύτερο όγκο.

Η επικεφαλής της e-fresh δηλώνει αισιόδοξη για την συνέχεια, τονίζοντας πως η ποιότητα εξυπηρέτησης, η πλούσια γκάμα των 15.000 κωδικών, οι ανταγωνιστικές τιμές και το αίσθημα ασφάλειας που προσφέρει (πρόσφατα έλαβε την πιστοποίηση Covid-19 Shield) αποτελούν εχέγγυα για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας. Υπογραμμίζει μάλιστα πως μέσα στο διάστημα των τεσσάρων χρόνων λειτουργίας έχει εξυπηρετήσει περισσότερες από 700.000 παραγγελίες και εκτιμά πως σύντομα θα πετύχει τον στόχο του 1 εκατομμυρίου παραγγελίες.

Επισημαίνει πως δεν τίθεται θέμα συνεργασίας με κάποια online πλατφόρμα παραγγελίας φαγητού, μια πρακτική που ακολουθούν αρκετές μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ (όπως η Σκλαβενίτης, η ΑΒ Βασιλόπουλος, η Κρητικός και η Μασούτης, λέγοντας πάντως πως είναι ενδεικτικό της φάσης ωρίμανσης που εισέρχεται η αγορά του online σούπερ μάρκετ ενώ τονίζει πως υπάρχει πλάνο ανάπτυξης των υποδομών της εταιρείας (τεχνολογία, αποθήκες και στόλος φορτηγών).

Ξεκαθαρίζει τέλος πως στην παρούσα φάση παρά τις κρούσεις που δέχεται δεν εξετάζει το ενδεχόμενο παραχώρησης ποσοστού στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας. Το e-fresh.gr είναι από τα μεγαλύτερα online super market, με πάνω από 170.000 εγγεγραμμένους χρήστες. Διατηρεί δυο αποθήκες ενώ διαθέτει στόλο 52 φορτηγών και 100 οδηγούς, οι οποίοι διανέμουν τις παραγγελίες σε όλη την Αττική.

 

Διαβάστε επίσης:

eBay: Τι θα ψωνίσουν οι Έλληνες την Black Friday

Galeries Lafayette: «Βουλιάζουν» τα έσοδα λόγω κορονοϊού – Υπέρ της αναβολής της Black Friday

Ζήνα Μαυροειδή (e-fresh.gr): «Οι καταναλωτές κλειδώνουν παραγγελίες για ένα μήνα μετά – Απαιτητικός ο χειμώνας για τα e-shop»

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση