FASHION

Αυτά είναι τα τελευταία fashion projects που θα σας εκπλήξουν

Πηγή φωτογραφίας Instagram @rogervivier

Άλλη μία φορτωμένη -τουλάχιστον για τη βιομηχανία της μόδας– εβδομάδα έρχεται σιγά σιγά προς το τέλος της και εμείς κάνουμε μία σύνοψη των τελευταίων εξελίξεων. Αυτή την φορά την προσοχή μας μαγνήτισαν νέες πρωτοποριακές παρουσιάσεις επιδείξεων, συνεργασίες οίκων με οργανισμούς για φιλανθρωπικούς σκοπούς και συλλογές με «άρωμα» παλαιότερων εμβληματικών δεκαετιών. Ο λόγος για τους Balenciaga, Balmain, Louis Vuitton, Roger Vivier και Gucci οι οποίοι εν μέσω πανδημίας φαίνονται… πιο απασχολημένοι από ποτέ.

Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω και ανακαλύψτε τα νέα τους projects!

Balenciaga: Afterworld | The Age of Tomorrow

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Balenciaga, Ντέμνα Γκβασάλια, είναι γνωστός για τις πρωτοποριακές και αντισυμβατικές ιδέες του. Παρ’ όλα αυτά κανείς δεν περίμενε πως θα παρουσιάσει τη νέα του φθινοπωρινή συλλογή μέσω ενός… video game! Στις 6 Δεκεμβρίου, λοιπόν, ο οίκος Balenciaga θα αποκαλύψει το «Afterwold: The Age of Tommorow», ένα video game που εκτυλίσσεται στο 2031. Πρόκειται για μία περιπέτεια με σκηνικά και χαρακτήρες που δημιουργήθηκαν με την τελευταία τεχνολογία στο χώρο των ψηφιακών παιχνιδιών, ενώ σύμφωνα με τον γαλλικό οίκο, το Afterwold θα σπάσει το ρεκόρ για το «μεγαλύτερο τρισδιάστατο video project που έχει γίνει μέχρι τώρα».

«Ένας ήρωας avatar θα κινείται μέσα σε περιφερειακές ζώνες ενώ έχει σαν κίνητρο διάφορα tasks», αναφέρει εκπρόσωπος του Balenciaga για το νέο project τους. «Το Afterwold εμπνέεται από ένα μυθικό παρελθόν και ένα φανταστικό μέλλον με διαχρονικά αρχέτυπα και εικόνες», σημειώνει ο ίδιος και προσθέτει για τη νέα συλλογή πως «το θέμα του Balenciaga fall 2021 είναι η μοίρα της ανθρωπότητας μέσα από ένα διαδραστικό ταξίδι. Ο κόσμος μπορεί να φαίνεται πως καταρρέει αρχικά, όμως απέχει πολύ από αυτή τη δυστοπική οπτική, καθώς σιγά σιγά επανέρχονται η φύση και η βιομηχανία σε μια πιο υγιή ισορροπία». Μάλιστα, οι παίκτες μπορούν να υπερβούν το Afterworld εφόσον κερδίσουν το παιχνίδι. «(Το βραβείο) είναι μια πραγματική άσκηση αναπνοής που λαμβάνει μέρος σε μια εικονική ουτοπία. Στο τέλος, ο ήρωας μεταμορφώνεται στον ‘Master of The Two Worlds’», εξηγεί ο οίκος, αναφερόμενος σε αρχέτυπους ήρωες του Αμερικάνου ακαδημαϊκού Joseph Campbell.

Balmain & Louis Vuitton κατά του COVID-19 και του AIDS

Δύο από τους μεγαλύτερους οίκους μόδας συνδράμουν στον αγώνα κατά των δύο πανδημιών, της COVID-19 και του AIDS. Πρώτος ο οίκος Balmain ανακοίνωσε την κυκλοφορία των limited- edition sneakers «RED B-Court», που δημιουργήθηκαν για να στηρίξουν τη μάχη κατά της COVID-19, και τώρα μόλις ανακοινώθηκε η κυκλοφορία των I (Red) Trainer από τον Louis Vuitton την 1η Δεκεμβρίου, παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS. Και οι δυο οίκοι συνεργάζονται με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό RED, που ίδρυσαν το 2006 ο Bono των U2 και o ακτιβιστής δικηγόρος Bobby Shriver, με σκοπό τη χρηματοδότηση προγραμμάτων για την καταπολέμηση του AIDS τόσο στην Αφρική όσο και παγκοσμίως, αλλά κι άλλων μεταδοτικών ασθενειών όπως η φυματίωση και η ελονοσία. Αυτή την περίοδο, μάλιστα, το RED έχει επικεντρώσει τη δράση του στη μάχη κατά του κορονοϊού.

Στο πλαίσιο αυτό ο Ολιβιέ Ρουστέινγκ, καλλιτεχνικός διευθυντής του Balmain, σχεδίασε ένα unisex ζευγάρι sneakers, με το λογότυπο (Red), τα έσοδα από τις πωλήσεις του οποίου θα πάνε στη μάχη κατά της πανδημίας και του HIV/AIDS στις χώρες που έχουν πληγεί περισσότερο από τους ιούς. Όσον αφορά το ζευγάρι του Louis Vuitton I (Red) Trainer, θα κυκλοφορήσει σε επιλεγμένα καταστήματα ανά τον πλανήτη και 200 δολάρια από κάθε αγορά του ζευγαριού θα πηγαίνει στο οργανισμό RED. Μάλιστα είναι η δεύτερη χρονιά που συνεργάζεται ο οίκος με αυτόν τον οργανισμό, ενώ το σχέδιο των υποδημάτων αποτελεί χαρακτηριστικό κομμάτια του υπεύθυνου για τις ανδρικές συλλογές, Βέρτζιλ Άμπλοχ.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη (RED) (@red)

Roger Vivier: Μία συλλογή με άρωμα Μπριζίτ Μπαρντό

Η Μπριζίτ Μπαρντό ήταν ένα πραγματικό fashion icon τις δεκαετίες του ΄50 και ΄60, με κάθε της εμφάνιση να συζητιέται όσο τίποτα άλλο. Ανάμεσα σε αυτές τις εμφανίσεις συγκαταλέγονται και οι κομψές μαύρες Cuissarde μπότες, που φόρεσε η ηθοποιός στο βιντεοκλίπ του τραγουδιού «Harley Davidson» (1968), το οποίο της έγραψε ο Σερζ Γκενσμπούρ. Το συγκεκριμένο ζευγάρι μπότες είναι εμπνευσμένο από τις μπότες Richelieu. Συγκεκριμένα, ο Gherardo Felloni, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου σήμερα ανέφερε πως «όταν ο κύριος Βιβιέρ έφτιαξε τις Cuissarde μπότες, που περιλαμβάνουν και το περίφημο ζευγάρι που φόρεσε η Μπριζίτ Μπαρντό το 1967, πήρε έμπνευση από τις μπότες Richelieu του 17ου αιώνα».

Βεβαίως, ο Felloni αναφέρεται στον Armand Jean du Plessis, γνωστός ως Καρδινάλιος Ρισελιέ (Richelieu), δηλαδή τον δολοπλόκο κληρικό του μυθιστορήματος «Οι τρεις σωματοφύλακες». Σε διάφορες απεικονίσεις του, ο Ρισελιέ εμφανίζεται να φοράει thigh- high μπότες κάτω από τους μακριούς κόκκινους μανδίες του. Αυτό, λοιπόν, το ζευγάρι που ήταν συνυφασμένο με την ευσέβεια, η Μπαρντό κατάφερε να το μετατρέψει σε συνώνυμο του σεξ-απίλ. Και τώρα ο οίκος Roger Vivier αποφάσισε να επανασυστήσει το σχέδιο στη νέα γενιά, πιο ανανεωμένο από ποτέ. Ο Felloni σχεδίασε τη συλλογή «Belle Vivier Cuissarde», η οποία περιλαμβάνει τόσο δερμάτινες εκδοχές της μπότας παρόμοιες μ’ αυτές που φόρεσε η Μπαρντό όσο και ζευγάρια σε σουέτ, αλλά και άλλες με ιδιαίτερες λεπτομέρειες.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Roger Vivier (@rogervivier)

Gucci: Η νέα συλλογή S/S21 παρουσιάστηκε μέσω του Guccifest

Σε ένα αρκετά αβέβαιο μέλλον και ένα παρόν που κλονίζεται από μία πανδημία, η βιομηχανία της μόδας προσπαθεί να βρει τις ισορροπίες της, τους στόχους της και τα επόμενα βήματα της. Σε αυτά αναφέρετε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci, Αλεσάντρο Μισέλ, μέσα από τα τελευταία του projects. «Αναγκασμένος» πλέον να πειραματιστεί με καινούρια εκφραστικά μέσα και νέες πλατφόρμες επικοινωνίες, ο Αλεσάντρο σκέφτηκε να δημιουργήσει μια σειρά με τίτλο «Ouverture of Something That Never Ended», που προβλήθηκε σε εφτά επεισόδια. Κατά τη διάρκεια αυτού του καλλιτεχνικού, γεμάτου ανησυχίες και δημιουργικότητα φεστιβάλ παρουσιάστηκε και η νέα συλλογή του οίκου Gucci για τη season Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021.

Υπενθυμίζεται πως ο Αλεσάντρο επιθυμεί να απέχει από το καθιερωμένο fashion calendar, να εγκαταλείψει «τη φθαρμένη ιεροτελεστία της εποχικότητας και των shows» και να «επανακτήσει ένα νέο ρυθμό». Αυτός ο «ρυθμός» ήρθε μέσω του «Ouverture of Something That Never Ended», ένα project που συνεχίζει το όραμα του Αλεσάντρο για μία ριζοσπαστική αλλαγή στο χώρο της μόδας. Οι επιδιώξεις του αυτές είναι εμφανές στη νέα του συλλογή η οποία φέρει μία vintage αισθητική, 70s αναφορές και iconic κομμάτια του οίκου όλα προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις του σήμερα! Κομψότητα, διαχρονικότητα αλλά και φαντασία απαρτίζουν την νέα ευρηματική συλλογή του Gucci για την season S/S 21.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci)

 

Διαβάστε επίσης:

Πριγκίπισσα Νταϊάνα: H εμφάνιση που αποτελεί ακόμα έμπνευση για τις απανταχού fashionistas

Πώς η πανδημία επηρέασε το office style

Έτσι θα οργανώσετε σωστά την γκαρνταρόμπα σας

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση