FASHION

Gucci: Ανακαλύψτε τη νέα φθινοπωρινή καμπάνια «The Ritual»

Πηγή φωτογραφίας Instagram @gucci

Η μόδα χωρίς κανόνες, αποδεσμευμένη από τα «πρέπει» της βιομηχανίας, ολοκληρωτικά δοσμένη στα χέρια των καθημερινών ανθρώπων που την αγαπούν: Αυτά είχε στο μυαλό του ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci, Alessandro Michele, καθώς δημιουργούσε τη νέα φθινοπωρινή καμπάνια «The Ritual». Μέσω αυτής συνεχίζεται η πρωτόγνωρη αποκάλυψη όλων των κρυφών γωνιών της μόδας που άρχισε ο ίδιος με τη collection που παρουσίασε τον περασμένο Φεβρουάριο και συνεχίστηκε με την «Epilogue». Ο Alessandro δίνει πρόσβαση σε όλες τις «τελετουργίες» της βιομηχανίες από όπου το κοινό και οι λάτρεις ήταν αποκλεισμένοι όλο αυτόν τον καιρό.

«Στο παρελθόν, ήθελα να ελέγχω κάθε λεπτομέρεια της ιστορίας που ήθελα να πω. Αυτή τη φορά, ο δημιουργικός πειραματισμός πηγαίνει πέρα από αυτό, προς ένα άλλο σημείο χωρίς επιστροφή. Για μια φορά, αποφάσισα να παραιτηθώ από τον ρόλο του εμμονικού σκηνοθέτη. Επέλεξα να αφεθώ, να παραιτηθώ από την οικοδόμηση της σκηνής και της δράσης, για να ξεφύγω από την μανιακή επίβλεψη. Παραδόθηκα στην ιδέα ότι η ομορφιά μπορεί να εμφανιστεί απρόβλεπτα και θαυμάσια ατελής μέσω της απουσίας του ελέγχου», ανέφερε χαρακτηριστικά για τη νέα καμπάνια ο Alessandro.

View this post on Instagram

“I decided to let the clothes travel towards the houses of the cast of models – the characters that have embodied my stories for years; individuals I chose precisely, over time, for their uniqueness that usually brings my campaigns to life. I asked them to represent the idea they have of themselves, to go public with it, shaping the poetry that accompanies them. I encouraged them to play, improvising with their life” @alessandro_michele gave the models of #GucciTheRitual campaign no script to follow. Discover more about the new campaign through link in bio. #AlessandroMichele
Music: ‘Alright’ by Supergrass.
Writers: Gareth Coombes, Daniel Goffey, Michael Quinn © 1995 EMI Music Publishing Italia Srl on behalf of EMI Music Publishing LTD (P) 1995 The Echo Label Limited, a BMG Company (copyright)
Courtesy of BMG Rights Management (Italy) srl Alessandro Michele explained.

A post shared by Gucci Official (@gucci) on

Άφησε, λοιπόν, τα μοντέλα εντελώς ελεύθερα, αποθανατίζοντας τα στους προσωπικούς χώρους τους, στην καθημερινότητα τους. Η κοινότητα του Gucci, πλέκει, ασχολείται με την κηπουρική, κάνει ηλιοθεραπεία, βουρτσίζει τα δόντια, κρέμεται στην οροφή ενός κτιρίου, χοροπηδά στο κρεβάτι, παίζει με κατοικίδια και βελάκια, ενώ κάνει ακόμα και skateboard στο καλογυαλισμένο πάτωμα του σπιτιού. Μπορεί ως ένα σημείο όλες οι δραστηριότητες να φαίνονται καθημερινές και φυσιολογικές, ωστόσο αποθανατίζουν το ατίθασο πνεύμα και τη χειμαρρώδη ψυχοσύνθεση των νέων, οι οποίοι αρέσκονται στο να αψηφούν τα «πρέπει», όπως ακριβώς και ο Alessandro που δίνει τώρα πρόσβαση στα παρασκήνια της μόδας.

«Ο υπερβολικός νατουραλισμός που πάντα προσπαθούσα να απεικονίσω, εμφανίζεται τώρα ακόμα πιο αυθεντικά και εκπληκτικά. Η ανατροπή, στην πραγματικότητα, δημιουργεί ένα παράδοξο αποτέλεσμα: η χαλάρωση του ελέγχου παρήγαγε μια αφήγηση που φαίνεται να ξεπερνά σε ένταση την ικανότητά μου να χτίζω μυθοπλασία», καταλήγει ο Alessandro Michele.

 

Διαβάστε επίσης:

Summer Essentials: Πώς θα φροντίσετε τα μαγιό σας για να παραμείνουν αναλλοίωτα

Fashion News: Ενημερωθείτε για τις τελευταίες εξελίξεις από τον χώρο της μόδας

Dior: Η νέα τσάντα του οίκου είναι εμπνευσμένη από τον καλύτερο φίλο του Monsieur Dior

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση