FASHION

Pasha de Cartier: Η νέα καμπάνια είναι μία ωδή στη διαφορετικότητα

Πηγή φωτογραφίας Instagram @cartier

Τη διαφορετικότητα, τον δυναμισμό και την επιτυχία γιορτάζει το γαλλικό luxury label Cartier μέσω της διαφημιστικής του καμπάνιας για τα τη νέα συλλογή των «Pasha de Cartier» ρολογιών.

Πρωταγωνιστούν πέντε διαφορετικές προσωπικότητες, οι οποίες μοιράζονται τα δικά τους «ταξίδια» προς την επιτυχία. Εκείνα που διαμόρφωσαν τις προσωπικότητες τους μέσα από τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν σε αυτά. Ανάμεσά τους είναι ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός Rami Malek, η ηθοποιός Maisie Williams, ο μουσικός Troye Sivan, ο μουσικός Jackson Wang, και η τραγουδίστρια Willow Smith. Οι ασπρόμαυρες λήψεις του φωτογράφου Craig McDean δείχνουν τους καλλιτέχνες να ποζάρουν σε ένα studio. Στο βίντεο της καμπάνιας εμφανίζονται με σειρά να κάθονται σε μία καρέκλα, αναδεικνύοντας τη μοναδικότητά των χαρακτήρων τους, που αντανακλούν τις αξίες που ορίζουν τα ρολόγια «Pasha».

Ο κάθ’ ένας περιέγραψε το ταξίδι του με μία φράση. Η Willow Smith ανέφερε πως «πάντα πρέπει να δαγκώνεις περισσότερα από αυτά που μπορείς να μασήσεις, έτσι ώστε να αναπτύσσεσαι ως άνθρωπος και να αποδεικνύεις στον εαυτό σου πως μπορείς να γίνεις ακόμη καλύτερή». Ο Wang τόνισε πως «δεν υπάρχει τελικός προορισμός στη ζωή, αλλά κάθε βήμα που σε φέρνει πιο κοντά στο στόχο σου, κάθε κεφάλαιο της ιστορίας σου, σημαίνει πολλά. Δείξε εμπιστοσύνη στον εαυτό σου και γράψε τη δική σου ιστορία». Ο Sivan υπογράμμισε πως «θα μοιάσεις σε όλους αυτούς που έχεις κοντά σου. Εγώ λέω πάντα ακριβώς αυτά που θέλω να πω και με τον τρόπο που θέλω. Μπορεί κάποιες φορές να με φοβίζει, αλλά με λυτρώνει. Πάντα πιέζω τον εαυτό μου να φτάσει στα άκρα και να κατακτώ τα όνειρά μου».

Από τη δημιουργία τους το 1980, τα ρολόγια «Pasha», ενσαρκώνουν την ιδέα της επιτυχίας, η οποία συνδέεται άμεσα με τον φίνο σχεδιασμό που αποπνέει διαχρονικότητα και δυναμισμό. «Είναι πρωτοπόρα και συνυφασμένα με τους δημιουργούς της σημερινής εποχής. Αυτοί οι νέοι πρέσβεις των ρολογιών, οφείλουν την επιτυχία τους στη διαφορετικότητα, τη δημιουργικότητα, τη σύνδεση, τα ταλέντα και τη γενναιοδωρία τους», δήλωσε ο Arnaud Carrez, διευθυντής μάρκετινγκ και επικοινωνιών της Cartier International.

 

Διαβάστε επίσης:

Εβδομάδα Μόδας Μιλάνου: Θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά τον Σεπτέμβριο

Shades of blue: Πώς θα φορέσετε το χρώμα της χρονιάς φέτος το καλοκαίρι

Summer Style: Οι τάσεις που ξεχώρισαν στο καλοκαιρινό street style