NEED TO KNOW

#Wombstories: Η συγκινητική καμπάνια που σπάει τα ταμπού της γυναικείας φύσης

πηγή: instagram #wombstories

Η Bodyform, μόλις κυκλοφόρησε τη νέα της καμπάνια, #WombStories και χαρακτηρίζεται από ένα συναισθηματικό περιεχόμενο. Μια γυναικεία ομάδα στο «AMV BBDO» και στο στούντιο ‘VFX Framestore», συνδύασαν κινούμενα σχέδια με αληθινούς ηθοποιούς για να πουν τις ιστορίες πολλών γυναικών σε διαφορετικά στάδια της ζωής τους, από την πρώτη περίοδο μέχρι την εμμηνόπαυση και τα διάφορα ενδιάμεσα.

Η εταιρεία, γνωστή ως «Libresse», είχε κερδίσει βραβεία πέρυσι για την πολύχρωμη καμπάνια της «Viva la Vulva». Αυτή όμως η εκστρατεία, είναι πιο συναισθηματική. Αγγίζει πολλά θέματα που δεν βλέπουμε συχνά στη διαφήμιση, αφού σίγουρα δεν υπάρχουν εικόνες αποβολής.

Η αλήθεια είναι ότι μέχρι πρόσφατα, ήταν ασυνήθιστο να βλέπουμε ακόμη και αίμα σε spot  για σερβιέτες. Η συγκεκριμένη όμως, δεν φοβάται να αντιμετωπίσει τις πραγματικότητες της γυναικείας ηλικίας και περιλαμβάνει σκηνές σχετικά με τον πόνο της περιόδου, την εμμηνόπαυση, την αποβολή και τη γέννα.

Αναφέρεται επίσης στη γυναικεία απόλαυση, η οποία και πάλι έχει παραγκωνιστεί από τον χώρο της διαφήμισης, κυρίως στο παρελθόν.

Στο βίντεο, οι ακολουθίες προσθέτουν σίγουρα κάτι στη διαφήμιση και επιλέχθηκαν προσεκτικά από την ομάδα. Τα στιλ, περιελάμβαναν τεχνικές 2D κυψελών και κινούμενα σχέδια stop frame, καθώς και εικόνες ζωγραφισμένες στο χέρι με λαδομπογιά σε γυαλί.

Η απόφαση για το αν επιθυμεί τελικά μία γυναίκα να γίνει μητέρα, αποδίδεται στο βίντεο συμβολικά, καθώς αντικατοπτρίζει τα κοινωνικά στερεότυπα. Μία γυναίκα βρίσκεται πανω σε μία βάρκα και ξαφνικά, έχει να επιλέξει μεταξύ του προορισμού «επιθυμώ παιδιά», που οδηγεί σε κάτι παραδεισένιο και «δεν επιθυμώ παιδιά», που παραπέμπει στην κόλαση. Η ίδια τείνει να επιλέγει τον δύσκολο δρόμο, πράγμα που συμβολίζει ότι οι γυναίκες, έχουν τη διάθεση να σπάσουν τα στερεότυπα.

Επίσης ο συμβολισμός της εγκυμοσύνης, σαν ένας κήπος που φροντίζει ένας έντονος κηπουρός και μπορεί επίσης να μαραθεί και να πεθάνει σε μια αποβολή, προκαλεί συγκίνηση.
Η ομάδα στο «Framestore» , που περιλαμβάνει τους παραγωγούς Niamh O’Donohoe και Emma Cook, ένιωθε ότι η σύνθεση της ομάδας τους επέτρεψε να δημιουργήσουν μια τόσο ειλικρινή εικόνα.

«Είπαμε πραγματικές ιστορίες για τις εμπειρίες του να είσαι γυναίκα, οπότε η σύσταση της ομάδας μας, σήμαινε ότι είχαμε κάτι κοινό», σχολίασε η O’Donohoe. «Μπορούσαμε εύκολα να επικοινωνήσουμε αυτό που χρειαζόμασταν, γιατί υπήρχε μια αμοιβαία κατανόηση του πώς έπρεπε να παρουσιαστούν αυτές οι ιστορίες, κάτι που αισθάνομαι όμορφα αντανακλά τα μηνύματα που επικοινωνεί πάντα η Libresse / Bodyform».

Η αγγελία τελειώνει με το «Αφήστε τα #WombStories μας να ακουστούν». Και με τέτοιες διαφημίσεις, φαίνεται ότι το Bodyform είναι μέρος της δημιουργίας του κατάλληλου περιβάλλοντος για να συμβεί αυτό.


Διαβάστε επίσης:

MCM: Η νέα καμπάνια του brand με επιρροές από τη μουσική σκηνή

Frito Lay: Η αντι-διαφήμιση που στέλνει ένα σημαντικό κοινωνικό μήνυμα

Δέκα χρόνια ηλιακής δραστηριότητας μέσα σε ένα μοναδικό video από τη NASA

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση