ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος για να οργανώσετε τη μέρα σας

εργασία
Photo by Christin Hume on Unsplash

Μερικές φορές ο τρόπος που οργανώνουμε τη μέρα μπορεί να την κάνει καλύτερη ή χειρότερη ανάλογα με το πώς μοιράζουμε τις υποχρεώσεις μας. Υπάρχουν άτομα που αισθάνονται καλά με την οχτάωρη εργασία, διότι τους βολεύει με τον υπόλοιπο χρόνο που τους απομένει. Έρευνες κατά καιρούς όμως, έχουν δείξει ότι αυτός ο τρόπος δόμησης της εβδομαδιαίας εργασίας έχει καταστεί αναποτελεσματικός.

Στο σημείο όμως προκύπτει το ερώτημα για το ποιος είναι ο πιο λειτουργικός. Λοιπόν, σύμφωνα με την επιστήμη, υπάρχει ένας τρόπος που μπορεί να σας βοθήσει να δομήσετε καλύτερα τη μέρα σας, χωρίς να νιώθετε κουρασμένοι ή να αισθάνεσθε ότι δεν έχετε κάνει αρκετά πράγματα.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, ο ιδανικός τρόπος είναι να σκεφτείτε έξυπνα και στρατηγικά ώστε να διαιρέσετε όλα σας τα καθήκοντα σε ωριαία διαστήματα.

Ο προγραμματισμός της ημέρας σας σε διαστήματα διάρκειας μίας ώρας απλοποιεί τις πολύπλοκες και σύνθετες εργασίες, χωρίζοντάς τες σε πιο διαχειρίσιμα κομμάτια. Για να υπάρχει επιτυχία σε αυτό, είναι απαραίτητο να μην υποτιμάτε το χρόνο και να αποφεύγετε σε κάθε περίπτωση τους περισπασμούς με κάθε κόστος κατά τη διάρκεια που εργάζεστε για να καταφέρετε να πετύχετε τα μέγιστα.

Στη συνέχεια, όταν τελειώσει η ώρα της κάθε εργασίας που έχετε να ολοκληρώσετε, καλό είναι να πάρετε δεκαπέντε λεπτά περίπου για ένα σύντομο διάλειμμα που θα σας επιτρέψει να ξεκουραστείτε.

Για να το κάνετε σωστά απομακρυνθείτε από τον υπολογιστή σας, για να ξεκουράσετε τα μάτια σας και απλά κάντε μια βόλτα ή συνομιλήστε με έναν συνάδελφο ή απλά καθίστε λίγο ήρεμα για να βγείτε από την ένταση.

Μετά από αυτό, μπορείτε να συνεχίσετε την επόμενη ώρα εργασίας. Θα διαπιστώσετε ότι αυξάνεται η παραγωγικότητα σας, ότι έχετε περισσότερη ενέργεια και ότι η εργασία που ως συνήθως καλείστε να ολοκληρώσετε μέσα στο οχτάωρο, το πιο πιθανό είναι να ολοκληρωθεί σε λιγότερες ώρες από τις αναμενόμενες.

Αυτό που προτείνει η έρευνα ανεξάρτητα με τον τύπο της εργασίας είναι να μην σκεφτόμαστε μονοδιάστατα. Σίγουρα ο καθένας από εμάς έχει του δικούς του ρυθμούς και τρόπο που λειτουργεί στην εργασία του.

Επομένως, αν καθημερινά καλείστε να ολοκληρώσετε ένα πλήθος εργασιών, σκεφτείτε πώς θα σας εξυπηρετούσε καλύτερα να τις οργανώσετε. Μην υποτιμάτε καθόλου τα διαλείμματα και μην σκέφτεστε ότι χάνετε άσκοπα τον χρόνο σας.

Στην ουσία το μόνο που μπορεί να σας πάει πίσω είναι οι περισπασμοί. Εκεί είναι και η παγίδα που πέφτουν οι περισσότεροι.

 

Διαβάστε επίσης:

Παγκόσμια ημέρα της νόσου Αλτσχάιμερ: Από την αλλοίωση του εγκεφάλου στη μεταβολή ολόκληρης της προσωπικότητας

Τι σχέση έχει η προσωπικότητα με την εντύπωση που έχουμε για την εικόνα μας;

Μην αποχωρήσετε από μία συνέντευξη αν δεν κάνετε πρώτα 4 βασικές ερωτήσεις

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση