SUSTAINABILITY

Suzanne McKenzie: Πώς ο θάνατος του συζύγου της την οδήγησε στην κορυφή της βιώσιμης μόδας

πηγή: Instagram @suzannedmckenzie

Όταν έχασε το σύζυγό της, το 2009, η Suzanne McKenzie αποφάσισε να ιδρύσει το Ucal McKenzie Breakaway Foundation προς τιμήν του. Δεν περίμενε ποτέ ότι κάτι που της προκάλεσε τόσο πόνο, θα την ενέπνεε ώστε να γίνει η επιχειρηματίας που είναι σήμερα. Ξεκίνησε να συνεργάζεται με το Δήμο της Βοστόνης κι ανέλαβε δημιουργικά projects ώσπου, το 2012, εγκαινίασε το δικό της brand με όνομα Able Made, ένα «ηθικό» διαδικτυακό κατάστημα. Τώρα πια, με μία ομάδα 15 εργαζομένων, έχει φτάσει στην κορυφή της βιώσιμης μόδας.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ABLE MADE (@ablemade) στις


Για τη Suzanne, όλα ξεκίνησαν στην Arnold Worldwide της Βοστόνης. Έχτισε ισχυρές σχέσεις τόσο με τους συνεργάτες, όσο και με τους πελάτες της, άφηνε τη δημιουργικότητα να την οδηγεί. Από τη θέση της project manager ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση της επιχείρησης, και παρέμεινε εκεί για οχτώ ολόκληρα χρόνια. Όμως, το αντικείμενο δεν τη γέμιζε. Ήθελε να ασχοληθεί με κάτι που θα ωφελούσε  με κάποιον τρόπο την κοινότητα και τους ανθρώπους της, όπως εκμυστηρεύτηκε στο Business Insider. Παραιτήθηκε, λοιπόν, και άρχισε να ασχολείται με τη δική της συμβουλευτική εταιρεία.

Όλα κυλούσαν ήρεμα και ήταν ευτυχισμένη για μερικούς μήνες. Ξαφνικά, ο κόσμος της κατέρρευσε. Χωρίς να το περιμένει, έμαθε πως ο σύζυγός της έφυγε από τη ζωή.

«”Εκλεισε τα μάτια του” σ’ έναν αγώνα ποδοσφαίρου, έπαθε καρδιακή προσβολή. Ήταν μόλις 32 ετών – υγιέστατος, χωρίς κανένα ιστορικό καρδιαγγειακών νοσημάτων», ανέφερε στο Business Insider. «Έγινε ξαφνικά. Γυμναζόταν κι έτρωγε σωστά. Ήμασταν μαζί για πάνω από μία δεκαετία, μαζί στο Πανεπιστήμιο, μαζί στα πάντα.»

Προκειμένου να τιμήσει τη μνήμη του, ίδρυσε το Ucal McKenzie Breakaway Foundation και ήρθε σε επαφή με τη Nike και τη Whole Foods. Έφτιαξαν μαζί μία καλοκαιρινή κατασκήνωση για παιδιά, τα οποία προέρχονταν από μειονότητες, χωρίς μεγάλη οικονομική άνεση.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ABLE MADE (@ablemade) στις


Σιγά – σιγά, η Suzanne έκανε βήματα προς την επιτυχία. Ανέλαβε μία κολεξιόν της Nike, σχεδίασε ένα πόστερ κι ένα ημερολόγιο, ενώ οι δημότες της Βοστόνης συνέβαλαν με τα δικά τους έργα τέχνης. Η δουλειά τους ήταν τόσο  εντυπωσιακή, που δεν άργησε να καταλήξει σε συνάντηση στη Vogue.

Με κεφάλαιο 75 χιλιάδων δολαρίων, ήρθε στη ζωή η Able Made. Τα προϊόντα της είναι όσο πιο φιλικά προς το περιβάλλον γίνεται – «Δε γίνεται να είναι 100% βιώσιμα, έτσι δεν είναι;» ανέφερε χαρακτηριστικά η ίδια. Όμως, κάνει ό, τι περνάει από το χέρι της για να εμπνεύσει τους καταναλωτές να επενδύσουν σε αυτά. Δεν τους αντιμετωπίζει σαν δολάρια, αλλά ως ξεχωριστές προσωπικότητες, γι’ αυτό την προτιμούν. Κάνει δωρεές σε μη κεδροσκοπικές και  φιλανθρωπικές οργανώσεις, προσφέρει ρούχα και αξεσουάρ σε απόρους, γεμίζει τους γύρω της θετική ενέργεια.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ABLE MADE (@ablemade) στις


«Πραγματικά πιστεύω πως ο κόσμος επαναπροσδιορίζει τις προτεραιότητές του και βλέπει με νέα ματιά τη σημασία της βιωσιμότητας», δήλωσε. Η Suzanne McKenzie πήρε δύναμη από μία στιγμή που τη διέλυσε ψυχικά και έβγαλε τον καλύτερό της εαυτό. Σήμερα, αλλάζει τον κόσμο.

 

Διαβάστε επίσης:

Η αρχιτέκτονας που φέρνει τη βιωσιμότητα στο χώρο του design, Elora Hardy

Maria Elena Padilla: H σχεδιάστρια που οδηγεί την ηθική μόδα στο επόμενο βήμα

Project Cece: Η πιο επιτυχημένη πλατφόρμα ηθικής μόδας της Ευρώπης είναι φτιαγμένη από γυναίκες

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση