SUSTAINABILITY

The Other Bar: Μπορεί μία σοκολάτα να δώσει τέλος στην παγκόσμια φτώχεια;

The Other Bar: Μπορεί μία σοκολάτα να δώσει τέλος στην παγκόσμια φτώχεια;
Photo by Nathana Rebouças on Unsplash

Το Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών για την Ανάπτυξη (UNDP) και το ίδρυμα FairChain ενώνουν τις δυνάμεις τους και δημιουργούν ένα προϊόν που έχει τη δυνατότητα να αλλάξει για πάντα το μέλλον της Νότιας Αμερικής.

Το προϊόν που επέλεξαν, είναι μία σοκολάτα. Όχι, όμως, οποιαδήποτε σοκολάτα. Με όνομα The Other Bar, θα κυκλοφορήσει στις 14 Οκτωβρίου και θα είναι διαθέσιμη στα σούπερ μάρκετ. Οι γεωργοί που θα παράγουν το κακάο θα αμείβονται με μισθούς που θα καλύπτουν τις καθημερινές τους ανάγκες, σύμφωνα με τους επικεφαλής του project, ενώ οι πληρωμές θα πραγματοποιούνται νωρίτερα.


Γιατί είναι τόσο σημαντικό όλο αυτό;

«Πρόκειται για ένα πείραμα σχετικά με την αντιμετώπιση της φτώχειας», δήλωσε ο διευθυντής του παραρτήματος του UNDP στο Εκουαδόρ. «Θα αλλάξει τα πάντα γιατί θα μπορέσουμε να αποδείξουμε στις πολυεθνικές ότι η ζήτηση μπορεί να καλυφθεί με έναν πιο δίκαιο τρόπο».

Οι γεωργοί από το Εκουαδόρ έχουν συμμετάσχει σε μία δοκιμή, για την οποία παρήγαν 20 χιλιάδες μπάρες σοκολάτας. Μέχρι να ολοκληρωθεί το πιλοτικό στάδιο, θα έχουν βγει κερδισμένοι 163 αγρότες.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη The Other Bar (@tob.equal)


Κάθε συσκευασία θα έχει ένα QR code στο εσωτερικό της, το οποίο οι καταναλωτές θα μπορούν να χρησιμοποιούν για να κερδίσουν έκπτωση 25 λεπτών στην επόμενη αγορά τους ή να διαθέσουν το ποσό στη φύτευση κακαόδεντρων. Τέσσερις κωδικοί, μάλιστα, θα καλύπτουν τα έξοδα για ένα δέντρο.

«Οι περισσότεροι καταναλωτές αντιλαμβάνονται ότι υπάρχει σημαντικό πρόβλημα συνεννόησης με τους παραγωγούς και τις πολυεθνικές», δήλωσε ο ιδρυτής του FairChain, στον οποίο ανήκει η ιδέα για τη σοκολάτα. «Ο μικρός επιχειρηματίας μένει φτωχός, ο μεγάλος πλουτίζει. Η Other Bar αποδεικνύει ότι ο συνδυασμός τεχνολογίας και καταναλωτών να νικήσουν τη φτώχεια».

«Παγκόσμιες εταιρείες ξοδεύουν πάνω από 500 δισεκατομμύρια το χρόνο μόνο για λόγους marketing. Χρειαζόμαστε μόλις 140 εκατομμύρια για να τελειώσουμε την παγκόσμια φτώχεια. Πόσο ωραίο θα ήταν αν οι παραγωγοί επένδυαν ορισμένους από τους πόρους αυτούς για να κάνουν τη διαφορά; Πιστεύω πως αυτό θέλουν οι καταναλωτές».

 

Διαβάστε επίσης:

Ο κορονοϊός οδηγεί στη φτώχεια πάνω από 115 εκατ. ανθρώπους

Παγκόσμια Τράπεζα: «Η πανδημία απειλεί με ακραία φτώχεια 60 εκ. ανθρώπους»

Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη θα δώσει τέλος στην παγκόσμια φτώχεια, σώζοντας ταυτόχρονα τον πλανήτη

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση