NEED TO KNOW

Unilever: Αφαιρεί τη λέξη «κανονικό» από τα προϊόντα ομορφιάς της

Η Unilever θα αποσύρει τη λέξη “κανονικό” από τα προϊόντα ομορφιάς της και θα απαγορεύσει την υπερβολική επεξεργασία των φωτογραφιών των μοντέλων στην προσπάθεια να απαλλαγεί από τα στερεότυπα ομορφιάς.

Ο ιδιοκτήτης της Dove είπε ότι η συγκεκριμένη απαγόρευση, θα ισχύει για “σχήμα σώματος, μέγεθος, αναλογία και χρώμα δέρματος”, ενώ η λέξη “κανονικό” θα αφαιρεθεί από 200 προϊόντα, για να δημιουργήσει έναν «πιο περιεκτικό ορισμό της ομορφιάς».

Η εταιρεία αντιμετώπισε στο παρελθόν ισχυρισμούς ότι προώθησε στερεότυπα γύρω από πιο σκούρους τόνους δέρματος.

Σήμερα γυρνά σελίδα και είναι έτοιμη να πραγματοποιήσει τις αλλαγές κατά το επόμενο έτος. Η απαγόρευση της επεξεργασίας θα περιλαμβάνει φωτογραφίες από μοντέλα καθώς και επιρροές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σχετικά με την αλλαγή στη στρατηγική μάρκετινγκ, ο πρόεδρος των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας της εταιρείας, Sunny Jain, δήλωσε: “Γνωρίζουμε ότι η αφαίρεση του« κανονικού »από τα προϊόντα και τις συσκευασίες μας δεν θα επιλύσει το πρόβλημα από μόνο του, αλλά είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα μπροστά”

Η λέξη «κανονικό» χρησιμοποιείται συνήθως σε σαμπουάν, μαλακτικά και προϊόντα προσώπου, όπως για «κανονικό ή λιπαρό δέρμα».

Ωστόσο, η Ροσίντα Κάνομ από την εταιρεία έρευνας αγοράς Mintel είπε: “Το” κανονικό”είναι ένας τόσο φορτωμένος όρος, επειδή δείχνει ότι υπάρχει ένα” μη φυσιολογικό “και δεν περιγράφει τίποτα, οπότε είναι καιρός να καταργηθεί ο όρος.”

Αντί για τη λέξη “κανονικό”, η Unilever θα χρησιμοποιεί διαφορετικές περιγραφές για πελάτες που αναζητούν συγκεκριμένες ιδιότητες στα προϊόντα ομορφιάς τους. Το σαμπουάν για “κανονικά έως ξηρά” μαλλιά, για παράδειγμα, σύντομα θα φέρει την ένδειξη “ξηρά και κατεστραμμένα” μαλλιά.

Η Unilever δήλωσε την περασμένη Τρίτη ότι θα λάβει επίσης μια σειρά από άλλα βήματα σε μια προσπάθεια να προωθήσει μια «νέα εποχή ομορφιάς χωρίς αποκλεισμούς, δίκαιη και βιώσιμη».

Δεσμεύτηκε να αυξήσει τον αριθμό των διαφημίσεων που απεικονίζουν άτομα από ομάδες που υποεκπροσωπούνται και να χρησιμοποιήσει πιο φυσικά και βιοαποικοδομήσιμα συστατικά σε όλη τη γκάμα των προϊόντων της.

Διαβάστε επίσης:

Unilever: Επενδύει 1 δις. ευρώ σε ταμείο για την κλιματική αλλαγή

Η Unilever πρωτοπορεί: Μηδένισε το «χάσμα» των φύλων

Unilever: Εκτίναξη πωλήσεων σε αντισηπτικά και παγωτά μέσα στην πανδημία

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση