#BUSINESSNEWS

H&M: Η σκληρη πολιτική της CEO Helena Helmersson – κλείνει 250 καταστήματα

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Almedalen_2014_(16932171463).jpg#/media/File:Almedalen_2014_(16932171463).jpg

Bloomberg

Σκληρή πολιτική αποφάσισε να ακολουθήσει η νέα CEO της αλυσίδας ενδυμάτων Hennes & Mauritz AB (Η&M), Helena Helmersson, κατά το πρώτο έτος που βρίσκεται στο τιμόνι της εταιρείας, ανακοινώνοντας σχέδια μείωσης των καταστημάτων κατά 5% τον επόμενο χρόνο.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη περικοπή που έχει γίνει ποτέ στην H&M, καθώς η πανδημία επιδείνωσε τη συσσώρευση των αποθεμάτων της. Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να κλείσει μόνιμα 250 καταστήματα το 2021, αφού κλείσει 50 το τρέχον έτος. Η μετοχή της σημείωσε άνοδο μέχρι και 5,2%.

«Μετά από χρόνια διατήρησης περισσότερων καταστημάτων από αυτά που μπορεί να στηρίξει η αγορά, καλωσορίζουμε αυτήν την αλλαγή και συμφωνούμε με το μέγεθος των περικοπών», έγραψε η Aneesha Sherman, αναλύτρια στην Sanford C. Bernstein.

Η πρώτη χρονιά που η Helmersson τέθηκε επικεφαλής της εταιρείας ήταν πιο δύσκολη από όσο αναμένονταν, καθώς η πανδημία έχει βυθίσει τη βιομηχανία στις χειρότερες επιχειρηματικές συνθήκες εδώ και δεκαετίες.

Τα αποθέματα εμπορευμάτων παραμένουν πονοκέφαλος για την επιχείρηση, καθώς ανέρχονται στις 21,4% των εσόδων σε 12μηνη βάση. Αυτό το ποσοστό είναι υπερδιπλάσιο σε σχέση με το αντίστοιχο της μητρικής της Zara, Inditex SA. Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της H&M, Karl-Johan Persson, απέτυχε να μειώσει την ποσότητα των αδιάθετων ενδυμάτων τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Η εταιρεία προσπαθεί επίσης να συρρικνώσει το κόστος προχωρώντας σε διαπραγματεύσεις για τα επίπεδα των ενοικίων που καταβάλει. Οι συμβάσεις μίσθωσης της Η&M είναι δομημένες έτσι ώστε η εταιρεία να μπορεί να διαπραγματευτεί εκ νέου ή να τερματίσει το 1/4 των μισθωμάτων της σε οποιοδήποτε έτος.

Η εταιρεία δεν έχει μειώσει τον αριθμό των καταστημάτων της καθόλου τις τελευταίες δύο δεκαετίες, κατά τη διάρκεια των οποίων ο αριθμός τους αυξήθηκε από 600 σε περίπου 5.000.

Το προ φόρων κέρδη του τρίτου τριμήνου ανήλθαν σε 2,3 δισεκατομμύρια κορώνες (257 εκατομμύρια δολάρια), υψηλότερα από τα 2 δισεκατομμύρια κορώνες που ήταν οι εκτιμήσεις της διοίκησης τον περασμένο μήνα. Οι πωλήσεις ανέκαμψαν, με τα έσοδα να υποχωρούν μόνο κατά 5% τον Σεπτέμβριο, τον πρώτο μήνα του τέταρτου τριμήνου της χρήσης της H&M.

Οι μετοχές της H&M, η οποία απασχολεί περίπου 180.000 εργαζόμενους, έχουν υποχωρήσει κατά 20% από τις αρχές του έτους.

πηγή: mononews.gr

 

Διαβάστε επίσης:

Helena Helmersson: Η γυναίκα που ήρθε να βάλει σε τάξη την H&M

Elizabeth Holmes: Πώς από παιδί θαύμα και κορυφαία CEO έγινε ο έκπτωτος άγγελος του Silicon Valley

Jane Fraser: Η νέα CEO της Citi έγραψε ιστορία και τώρα καλείται να λύσει τα προβλήματα της τράπεζας

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση