NEED TO KNOW

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αντικαταστήσει τα δοκιμαστήρια των καταστημάτων

Photo by Ksenia Chernaya from Pexels

Η πανδημία άλλαξε ριζικά τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Μπορεί, θεωρητικά, να έχουμε επιστρέψει σε μία «κανονικότητα» αλλά, στην πράξη, τίποτα δεν είναι ίδιο.

Τα καταστήματα ξανάνοιξαν, όμως υπάρχει μία πρωτόγνωρη ησυχία στα δοκιμαστήρια. Σύμφωνα με δημοσκόπηση του First Insight, το 65% των γυναικών θεωρεί πως δεν είναι ασφαλές να δοκιμάσει ρούχα όπως άλλοτε. Αγοράζουν με βάση τους οδηγούς που υπάρχουν στο διαδίκτυο, χωρίς καμία σιγουριά για την εφαρμογή των προϊόντων. Συχνά γίνονται λάθη, με αποτέλεσμα τα προϊόντα αυτά να επιστρέφονται. Κι αυτό είναι ιδιαίτερα ζημιογόνο για την κάθε επιχείρηση.

«Ο κόσμος χρησιμοποιεί το δωμάτιό του σαν δοκιμαστήριο», δήλωσε στη Vogue Business η ιδρύτρια και CEO της εταιρείας Fit:Match, έτοιμη να λύσει το παραπάνω πρόβλημα.

Η Fit:Match είναι μία startup που έχει την έδρα της στο Σικάγο. Αυτή τη στιγμή συνεργάζεται με περισσότερα από 50 brands, ανάμεσά τους η Under Armour, η Good American και η Ted Baker, προσφέροντας στους πελάτες μία νέα δυνατότητα: Την ψηφιακή δοκιμή ρούχων.

Μέσω scanner, καταγράφει τις αναλογίες τους και προτείνει προϊόντα που ταιριάζουν στο σωματότυπό τους. Βασίζεται στην ιδέα ότι η «τέλεια εφαρμογή» δεν είναι θέμα γούστου, αλλά αριθμητικής. Έρχεται, έτσι, να «σώσει» τους επιχειρηματίες κι όχι μόνο να φέρει τον κόσμο πίσω στα καταστήματα, αλλά να βελτιώσει την εμπειρία τους – είτε online, είτε με φυσική παρουσία.

Η Fit:Match, βέβαια, είναι απλώς η νεότερη startup που χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να μετρήσει τις διαστάσεις των καταναλωτών.

To True Fit είναι το online εργαλείο που χρησιμοποιούν οι Levi’s, Ralph Lauren και Kate Spade. Το Fit Analytics προτείνει, με βάση τα στοιχεία που δηλώνουμε, το σωστό μέγεθος για εμάς. Η 3D Look δημιουργεί τρισδιάστατα μοντέλα με τις διαστάσεις μας από selfies και συνεργάζεται με την Tailored Brands, τη μητρική εταιρεία της Men’s Wearhouse.

Από τη στιγμή που οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης κάνουν την είσοδό τους στα φυσικά καταστήματα, όλα πρόκειται να αλλάξουν – κι όχι μόνο για τους πελάτες.

Οι πωλητές θα μπορούν να παίρνουν όλες τις μετρήσεις σε ελάχιστο χρόνο, να καταλήγουν αμέσως στο σωστό μέγεθος και να αυξάνουν την παραγωγικότητά τους. Οι καταναλωτές, από την πλευρά τους, θα εξυπηρετούνται άμεσα και, ευχαριστημένοι, θα συνεχίσουν να το στηρίζουν. Έτσι, το κέρδος θα αυξηθεί σημαντικά.

 

Διαβάστε επίσης:

Γρήγορη μόδα: Ερευνητές ζητούν να αλλάξουμε συμπεριφορά ως καταναλωτές

H ανεκμετάλλευτη plus size αγορά που αξίζει πάνω από 20 δισεκατομμύρια

Amancio Ortega: Ο ιδρυτής των Zara δημιούργησε μία αυτοκρατορία 17,2 δισ. δολαρίων στην αγορά ακινήτων

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση