NEED TO KNOW

Huda Kattan: Η ιδρύτρια του ομώνυμου brand, εξηγεί ποιο είναι το κλειδί της επιτυχίας της

πηγή: instagram @hudakattan

Για όσους ενδιαφέρονται να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση, ένα από τα πρώτα πράγματα που μπορούν να κάνουν, είναι να παραδειγματιστούν και να εμπνευστούν από ανθρώπους που ήδη έχουν καταφέρει να αγγίξουν την κορυφή των προσδοκιών τους. Από την άλλη μεριά, όσοι πάλι διεκδικούν μία θέση που ονειρεύονται καιρό, καλό είναι να κάνουν μία έρευνα για το προφίλ των εργοδοτών και για το ποια στοιχεία αναζητούν στους υποψήφιους υπαλλήλους.

Η Huda Kattan, η ιδρύτρια του ομώνυμου brand διεσεκατομμυρίων δολαρίων, εξηγεί τι αναζητά στο προφίλ των υποψήφιων υπαλλήλων. Η ιδια είναι αυτοδημιούργητη, δηλώνει φεμινίστρια και λέει ότι δεν επιθυμεί να συνεργάζεται με άντρες που συμφωνούν πάντα με εκείνη. Αντιθέτως αναζητά άτομα που «αμφισβητούν» τις απόψεις της.

Η Kattan έχει αναφέρει σε συνέντευξη της στο CNBC, ότι παίρνει συνέντευξη από κάθε άτομο που κάνει αίτηση για εργασία στην έδρα του Dubai της Huda Beauty και ότι προσέλαβε ανθρώπους «για τον τρόπο που σκέφτονται».

Η επιχείρηση ομορφιάς, η οποία σύμφωνα με την Forbes εκτιμήθηκε σε 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2017, δήλωσε ότι είχε το ίδιο επίπεδο συμμετοχής με τις επενδύσεις της, σε άλλες αναδυόμενες επιχειρήσεις.

Το επενδυτικό της κεφάλαιο ύψους 10 εκατομμυρίων δολαρίων Huda Beauty Angels, το οποίο ξεκίνησε το 2017, επενδύει και παρέχει καθοδήγηση για «γυναίκες που ξεκινούν επιχειρήσεις για γυναίκες».

Η Kattan περιέγραψε τον εαυτό της ως «σκληροπυρηνική φεμινίστρια» και είπε ότι οι εμπειρίες της ξεκινώντας ως γυναίκα στις επιχειρήσεις, την οδήγησαν να αγωνιστεί σκληρά.

Η ίδια έχει δηλώσει: «Έχω αγωνιστεί τόσο πολύ ως γυναίκα στην επιχείρηση, όπου είμαι ο βασικός υπεύθυνος λήψης αποφάσεων στην εταιρεία».

Για να έχει επιτυχία μία επιχείρηση, σύμφωνα με την ίδια, πρέπει να υπάρχει ένας σκοπός πίσω από κάθε ιδέα και να μην θεωρείται απλά ως μία «ευκαιρία δημιουργίας χρημάτων».

«Νιώθεις κάτι σαν εμμονή, ότι θα το κάνεις, είτε βγάζεις λεφτά είτε όχι», είπε, εξηγώντας ότι δεν είχε «απολύτως καθόλου χρήματα» τα πρώτα επτά χρόνια της επιχείρησης της.

Η Kattan παραδέχτηκε, ότι σχεδόν έφυγε από την πραγματοποίηση εξωτερικών επενδύσεων στην Huda Beauty. Η επιχείρηση είχε θετική ταμειακή ροή, αλλά αποφάσισε να δεχτεί χρηματοοικονομική υποστήριξη, για να πάρει τη στρατηγική βοήθεια που απαιτείται για την οικοδόμηση μιας «επιβλητικής» επιχείρησης.

Η ίδια, κατάφερε να συγκεντρώσει 3,84 εκατομμύρια συνδρομητές στο κανάλι της στο YouTube και 41,4 εκατομμύρια οπαδούς στο Instagram.

Το σαλόνι ομορφιάς, έχει καθαρή αξία 610 εκατομμύρια δολάρια, γεγονόε που την περιέλαβε στη λίστα των πλουσιότερων γυναικών της Αμερικής του Forbes για το 2019.

 

Διαβάστε επίσης:

Ποιες φράσεις είναι άγνωστες για τους επιτυχημένους ανθρώπους

“Οι άντρες δεν μου έδιναν προσοχή στα meetings” – H Niki Leondakis CEO της Equinox αποκαλύπτει πώς κατάφερε να επιβληθεί

Ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι που οδηγούν κάποιον να παραιτηθεί από τη δουλειά του

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για τις πιο ξεχωριστές ειδήσεις