NEED TO KNOW

Πώς η Barbie βοηθά τη Mattel να αντιμετωπίσει την πανδημία

Bloomberg

Η εμβληματική κούκλα Barbie της εταιρείας Mattel κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1959 και έχει «βιώσει» το κίνημα των πολιτικών δικαιωμάτων, τον Ψυχρό Πόλεμο και την άνοδο του διαδικτύου. Και τώρα βοηθά την Mattel να αντιμετωπίσει μια παγκόσμια πανδημία.

Ενώ οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας παιχνιδιών μειώθηκαν κατά 15% το δεύτερο τρίμηνο σε σχέση με ένα χρόνο πριν – αποτέλεσμα των κλειστών καταστημάτων λιανικής, των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα και της ύφεσης- οι πωλήσεις Barbie αυξήθηκαν κατά 7% και ανήλθαν σε σχεδόν 200 εκατομμύρια δολάρια. Οι κούκλες αποτέλεσαν περίπου το 1/4 των πωλήσεων κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης περιόδου και ήταν το πιο δημοφιλές παιχνίδι στην Αμερική για πέντε συνεχόμενες εβδομάδες κατά τη διάρκεια του lockdown, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία NPD.

Η Barbie βοήθησε τα αποτελέσματα σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, οδηγώντας τις μετοχές της Mattel σε άνοδο έως και 7,9%, στα 12,55 δολάρια στη συνεδρίαση της Πέμπτης.

Η δημοτικότητα της κούκλας δείχνει πώς μια γνωστή μάρκα μπορεί να προσαρμοστεί και να θεωρείται κατάλληλη επιλογή σε όλες τις εποχές. Η εταιρεία κυκλοφόρησε κούκλες σε διάφορα ύψη και σωματότυπους τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία. Επίσης, κυκλοφόρησαν Barbie κατά των φυλετικών διακρίσεων. Το ένα πέμπτο των Barbies που πωλούνται στο πλαίσιο της σειράς Barbie Fashionista της Mattel είναι έγχρωμες, ποσοστό μεγαλύτερο από τους έγχρωμους που υπάρχουν στις ΗΠΑ.

Η Mattel ελπίζει να διατηρήσει το θετικό momentum με μία ταινία Barbie που θα κυκλοφορήσει, με πρωταγωνίστρια την υποψήφια για Όσκαρ ηθοποιό, Margot Robbie.

«Σε αυτό το περιβάλλον, τα προϊόντα μας πραγματικά έχουν απήχηση», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ynon Kreiz, σε συνέντευξή του. «Αυτή ήταν μια μεγάλη επίδοση για την Barbie, παρά την πρόκληση».

Αυτή η εξέλιξη μπορεί να είναι αρκετή για βοηθήσει την Mattel να περάσει τη δύσκολη περίοδο. Η εταιρεία, η οποία κατασκευάζει τα περισσότερα από τα παιχνίδια της στην Κίνα, έπρεπε να κλείσει τελείως μερικά από τα εργοστάσιά της κατά το προηγούμενο διάστημα. Έπρεπε επίσης να στραφεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στο τέλος του πρώτου τριμήνου, τα καταστήματα λιανικής που αντιπροσωπεύουν περίπου το 30% των πωλήσεων της Mattel, έκλεισαν. Και ένα ευρύτερο κλείσιμο στο Χόλιγουντ έχει καθυστερήσει τα γυρίσματα για εννέα ταινίες που δρομολογούνται, βασισμένες σε ήρωες της Mattel.

Η εταιρεία βλέπει τα πράγματα να επιστρέφουν σε μία κατάσταση που θα είναι πιο κοντά στην κανονικότητα κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020 και προετοιμάζεται για την περίοδο αγοράς παιχνιδιών για διακοπές. Οι Barbies πιθανότατα θα εξακολουθούν να είναι το προϊόν της εταιρείας με τις περισσότερες πωλήσεις.

πηγή: mononews.gr

 

Διαβάστε επίσης:

ArtActivistBarbie: Η φεμινίστρια που φέρνει την ισότητα των φύλων στην Τέχνη

Jeff Bezos: Πώς ο ισχυρός άνδρας της Αmazon σημείωσε ρεκόρ ημερήσιων κερδών ύψους 13 δισ. δολαρίων

Καταρρέουν η μία μετά την άλλη οι επιχειρήσεις εστίασης

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση