NEED TO KNOW

Πώς κατάφερε η Thai Airwais να συγκεντρώσει μετρητά τη στιγμή που διακόπτονται οι πτήσεις

Η νέα έξαρση της πανδημίας, οδήγησε σε ξανά σε δεύτερα lockdown στη χώρα μας αλλά και στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. Η οικονομική κρίση εντείνεται και συνεχίζει να πλήττει πολλούς κλάδους και ειδικά τον ταξιδιωτικό.

Ωστόσο, η Thai Airways έγινε πιο δημιουργική αφού κατάφερε να συγκεντρώσει μετρητά κατά τώρα που μειώθηκαν τα ταξίδια.

Αργότερα αυτό το μήνα θα ξεκινήσει ειδικές πτήσεις που θα πετούν πάνω από 99 ιερά μνημεία στην Ταϊλάνδη, με βάση την τάση που επικρατεί σε διάφορες αεροπορικές, που αφορά τις «πτήσεις στο πουθενά».

Η Thai Airways έχει ήδη βρει νέες πηγές εισοδήματος, όπως ένα καφέ με θέμα τις αεροπορικές εταιρείες, ειδικές εκδόσεις τροφίμων και τσάντες από σωσίβια που διατίθενται στα αεροπλάνα.

Στόχος είναι να αντισταθμίσει τα τεράστια χρέη που συνεχίζουν να αυξάνονται λόγω της πανδημίας.

Πολλές αεροπορικές εταιρείες έχουν ξεκινήσει τις «πτήσεις στο πουθενά», που απογειώνονται και προσγειώνονται στο ίδιο αεροδρόμιο.

Η «Qantas» της Αυστραλίας προσέφερε πτήσεις σε «αξιοθέατα» πάνω από την Ανταρκτική, ενώ μια αεροπορική εταιρεία στην Ταϊβάν φιλοξένησε πτήση προς το σημείο, με ένα αεροπλάνο που έχει θέμα το «Hello Kitty».

Η νέα πτήση της Thai Airways δεν θα προσγειωθεί σε κανέναν προορισμό, αλλά θα πετάξει πάνω από βουδιστικούς ναούς σε 31 επαρχίες πριν επιστρέψει στην Μπανγκόκ.

Στους επιβάτες θα δοθεί ένα βιβλίο προσευχής και ένα ειδικό γεύμα, με εισιτήρια που κυμαίνονται από 5.999 μπατ Ταϊλάνδης περίπου 200 ευρώ, έως 9.999 μπατ για ένα τρίωρο ταξίδι.

Τον περασμένο μήνα, η Singapore Airlines προσέφερε στους επισκέπτες την ευκαιρία να γευματίσουν σε ένα στάσιμο Airbus A380, παρκαρισμένο στο κεντρικό αεροδρόμιο της πόλης.

Παρά την τιμή που ξεπερνούσε σε μερικές περιπτώσεις τα 400 ευρώ, η προσφορά εξαντλήθηκε εντός μισής ώρας.

Τσάντες και λουκουμάδες

Η Thai Airways ήταν ιδιαίτερα καινοτόμα κατά τη μείωση του αριθμού επιβατών λόγω του κορονοϊού, προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά της.

Ένας άλλος τρόπος που συγκέντρωσε επιπλέον μετρητά ήταν να κατασκευάσει τσάντες από ανταλλακτικά σωσίβια και σχεδίες.

Η συλλογή «Re-Life», της Thai Airways με περιορισμένες εκδόσεις σε τσάντες είναι τόσο δημοφιλής που σήμερα έχουν ήδη εξαντληθεί.

Η αεροπορική βιομηχανία αντιμετωπίζει τη χειρότερη κρίση της με χιλιάδες απώλειες θέσεων εργασίας και πολλούς αερομεταφορείς που είναι ήδη εκτός λειτουργίας.

Η Thai Airways αντιμετώπιζε κρίση και πριν τον κορονοϊό, όμως η εφευρετικότητα και η προσαρμοστικότητα της εν μέσω πανδημίας, την οδήγησε σε μία νέα πηγή εσόδων.

Ο εθνικός αερομεταφορέας της Ταϊλάνδης άρχισε επίσης να πουλάει λουκουμάδες σε διάφορα καταστήματα γύρω από την πόλη της Μπανγκόκ.

Το σνακ πωλείται σε ένα σύνολο τριών τεμαχίων με τιμή περίπου δύο ευρώ.

Η λιχουδιά αυτή φέρνει έσοδα περίπου 275.000 ευρώ (10 εκατ. μπατ) σε μηνιαίες πωλήσεις και η Thai Airways σχεδιάζει τώρα να προωθήσει περαιτέρω την επιχείρηση.

 

Διαβάστε επίσης:

«Πτήσεις στο πουθενά» – Η νέα μόδα των αεροπορικών εταιρειών

Αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε 5.900 απολύσεις εργαζομένων και «λουκέτο» σε θυγατρική της

Η αεροπορική εταιρεία που βγήκε κερδισμένη εν μέσω πανδημίας

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση