NEED TO KNOW

Τι βελτιώθηκε στα αεροσκάφη Boeing 737MAX μετά από τα πολύνεκρα δυστυχήματα στην Αιθιοπία και Ινδονησία

αεροπορικά ταξίδια
Photo by Ethan McArthur on Unsplash

H Εθνική Επιτροπή Ασφαλείας των μεταφορών στις ΗΠΑ (NTSB), ανακοίνωσε ότι τα αεροσκάφη Βοeing 737MAX, μπορούν και πάλι να πετάξουν με ασφάλεια. Χαρακτήρισε ως «θετική πρόοδο», τις προτεινόμενες αναβαθμίσεις ασφάλειας, οι οποίες αφορούσαν την ικανοποίηση ορισμένων προϋποθέσεων στο πιλοτήριο και τα συστήματα του αεροσκάφους.

Η αμερικανική Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA), μετά από αυτές τις αλλαγές, μπορεί να δώσει το «πράσινο φως» για την απογείωση τους, έπειτα από 18 μήνες που βρισκόταν καθηλωμένα στο έδαφος, πιθανότατα πριν το τέλος του έτους.

Οι δύο συντριβές που σκότωσαν 346 άτομα στην Αιθιοπία και την Ινδονησία, έθεσαν ερωτήματα σχετικά με την πιστοποίηση FAA του αεροσκάφους. Παρά τις αναβαθμίσεις, οι οικογένειες των θυμάτων, προέτρεψαν πρόσθετα βήματα, συμπεριλαμβανομένης μιας πλήρους αεροδυναμικής επανεξέτασης, λέγοντας ότι οι αλλαγές «αποτυγχάνουν να αντιμετωπίσουν τη βασική αιτία του προβλήματος: την εγγενή αεροδυναμική αστάθεια του 737 MAX». Ο εκπρόσωπος της Boeing αρνήθηκε να σχολιάσει.

Στις καταθέσεις τους, οι οικογένειες των θυμάτων ανέφεραν ότι η προτεινόμενη τροποποίηση από την Boeing ενός βασικού συστήματος λογισμικού, που ονομάζεται MCAS και συνδέεται με τα δύο crash, δεν αντιμετωπίζει το υποκείμενο αεροδυναμικό πρόβλημα του jet, καθώς είναι κάτι πιο πολύπλοκο και μπορεί να αποτύχει.

Επιπλέον ζήτησαν μια πλήρη αεροδυναμική αξιολόγηση του 737 MAX, για να κατανοήσουν την τάση αναβάθμισης του αεροπλάνου και ένα απλοποιημένο σύστημα ειδοποίησης πληρώματος, ώστε οι πιλότοι να μην χρειάζεται να διαχειριστούν πολλαπλά συστήματα προειδοποίησης.

Και στις δύο συντριβές, το σύστημα ελέγχου πτήσης MCAS, που πυροδοτήθηκε από λανθασμένα δεδομένα, τη στιγμοί που οι πιλότοι αγωνιζόταν να κρατήσουν τον έλεγχο των αεροσκαφών.

Εάν το 737MAX, είναι πιστοποιημένο να πετάξει ξανά με ένα λιγότερο ισχυρό σύστημα MCAS, οι οικογένειες ζήτησαν έναν τρίτο ενεργό αισθητήρα γωνίας επίθεσης και ένα συνοδευτικό λογισμικό, που θα εντοπίζει τις βλάβες στον αισθητήρα.

Εκτός από την την FAA, η Boeing αντιμετωπίζει κριτικές ξένων ρυθμιστικών αρχών, που εξετάζουν επίσης να εισάγουν νέες διαδικασίες εκπαίδευσης πιλότων.

Ο αρχηγός της FAA Steve Dickson σχεδιάζει επίσης να πραγματοποιήσει μια δοκιμαστική πτήση 737 MAX.

 

Διαβάστε επίσης:

Εκτός Boeing ο επικεφαλής επικοινωνίας για σεξιστικό άρθρο 33 ετών

Boeing: Καταργεί 12.000 θέσεις εργασίας με συνέπεια 6.770 απολύσεις

5 γυναίκες που ανοίγουν το δρόμο για τη βιωσιμότητα στις επιχειρήσεις

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση