Αλίσα Ραβάζιο: Η ιδρύτρια του «Airbnb εξωτερικών χώρων» φέρνει την πολυτέλεια στο camping | Portraits
SUCCESS STORIES

Αλίσα Ραβάζιο: Η ιδρύτρια του «Airbnb εξωτερικών χώρων» φέρνει την πολυτέλεια στο camping

πηγή: Facebook

Όταν τελείωσε τις σπουδές της, η Αλίσα Ραβάζιο αποφάσισε να ασχοληθεί με τις επιχειρήσεις. Ξεκίνησε με δύο startups, τις οποίες συνίδρυσε χωρίς, όμως, να έχει βρει το «κλειδί» της επιτυχίας. Απολύθηκε και από τις δύο, όμως απέκτησε σημαντική εμπειρία. Έμαθε να ηγείται, είδε πως δεν μπορεί να χρησιμοποιεί τις ίδιες τεχνικές επικοινωνίας προκειμένου να συνεννοηθεί με διαφορετικούς ανθρώπους και, τελικά, κατάλαβε ότι μόνο όταν ανακάλυπτε το πραγματικό της όνειρο, θα έφτανε ψηλά.

Ίδρυσε, λοιπόν, το Hipcamp, το οποίο θα μπορούσαμε να περιγράψουμε ως Airbnb εξωτερικών χώρων. Πρόκειται για μία ιστοσελίδα, στην οποία μπορούμε να «κλείσουμε» μοναδικές τοποθεσίες camping, όπως ρομαντικά δεντρόσπιτα, μεγάλα και ιδιωτικά πάρκινγκ μπροστά σητν παραλία ή πολυτελείς σκηνές στη μέση μίας φάρμας με μούρα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Hipcamp (@hipcamp)

Όλα ξεκίνησαν ένα καλοκαίρι που σχεδίαζε τις διακοπές της. Είχα πάει για camping πολλές φορές, όμως πάντα κάποιος άλλος έκανε τις «βαριές» δουλειές. Δεν είχε χρειαστεί να στήσει τη σκηνή της, ούτε να αναζητήσει μία τοποθεσία. Έτσι λοιπόν, είδε πως ο προγραμματισμός δεν ήταν όσο εύκολος περίμενε. Έπρεπε να ψάξει το σωστό μέρος, τις απαραίτητες πληροφορίες για την περιοχή, το ιδανικό μέσο μεταφοράς. Τα κατάφερε, έφτασε στον προορισμό της: Μία υπέροχη παραλία, ιδανική για σέρφινγκ. Αυτό, όμως, δεν αναγραφόταν πουθενά. Κανένας τουριστικός οδηγός δεν ενημέρωνε πως οι φανατικοί του αθλήματος θα είχαν την ευκαιρία να διασκδάσουν στα κύματα για ώρες.

Έχοντας αυτό στο μυαλό της, αποφάσισε να δημιουργήσει το δικό της site που θα συγκέντρωνε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζει ο οργανωμένος εκδρομέας. Έμαθε προγραμματισμό και ξεκίνησε τα πάντα, από το μηδέν. Ένα χρόνο μετά, ήρθε στον κόσμο το Hipcamp.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη OUTPOST (@outposttrade)

Ένα από τα θετικά του να ξεκινάς τη δική σου επιχείρηση, είναι πως, κατά κάποιον τρόπο, μπορείς να επιλέγεις τις μάχες που θα δώσεις. Η Αλίζια, από την πλευρά της, αναγνωρίζει πως βρήκε ένα δρόμο στρωμένο με ροδοπέταλα. «Είχα ένα δυνατό πτυχίο και οι γονείς μου με στήριζαν οικονομικά όσο σπούδαζα. Είμαι λευκή. Μεγάλωσα κοντά στο Σαν Φρανσίσκο και ήξερα πως, αν όλα πήγαιναν στραβά, αν έχανα όλα μου τα χρήματα, θα μπορούσα να επιστρέψβ στο πατρικό μου», εξήγησε στο Today.com.

Ο συστημικός ρατσισμός κυριαρχεί στο χώρο των επιχειρήσεων. «Άνθρωποι σαν εμένα, μπορούν να πουν ότι “ξέρεις τι; Απολύθηκα. Οπότε θα πάρω αυτότο εξάμηνο να δοκιμάσω την ιδέα μου και βλέπουμε”. Οι περισσότεροι, όμως, δεν έχουν το προνόμιο αυτό».


Η ψυχική της υγεία ήταν εκείνη που τη δυσκόλεψε. Δεν άντεχε το άγχος. Εργαζόταν διαρκώς και, ως αποτέλεσμα, οι ορμόνες της απορρυθμίστηκαν. Πήρε πολλά κιλά, τα οποία ακόμη παλεύει να χάσει. Πιεζόταν τόσο, διότι δεν ήθελε να εξαρτάται από κανέναν και να αποδείξει την αξία της, να δείξει στον εαυτό της, κυρίως, ότι παρά την προνομιούχα θέση της, μπορούσε να τα βγάλει πέρα ολομόναχη. Τη στιγμή που όλος ο κόσμος της κατέρρεε, διάβασε πως η νούμερο ένα συμβουλή του Ρίτσαρντ Μπράνσον για τους νέους επιχειρηματίες ήταν η γυμναστική.

«Θεέ μου, έχει δίκιο», σκέφτηκε. Ξεκίνησε, έτσι, να τρώει σωστά, να κοιμάται καλά και να δίνει προτεραιότητα στον εαυτό της. Βρήκε ξανά το νόημά της και συνέχισε, πολύ πιο δυναμικά από πριν.

Η εταιρεία της έχει ανθίσει χάρη στην πανδημία. Ο κόσμος θέλει να είναι έξω, φοβάται να κλειστεί σε μεγάλα ξενοδοχεία. Έχει ανάγκη να φροντίσει ο ίδιος την καθαριότητα του χώρου του, καθώς δύσκολα θα εμπιστευθεί κάποιον άγνωστο. Ταυτόχρονα, επειδή πολλοί ζουν σε μεγάλες πόλεις, έχουν ανάγκη από μερικές μέρες στην εξοχή για να βρουν την εσωτερική τους γαλήνη. Αυτό, συνέβαινε πριν ακόμη εμφανιστεί ο κορονοϊός. Αντιλαμβανόμαστε, λοιπόν, πως ειδικά τώρα, σε μία εποχή που όλοι είναι πιο ευάλωτοι από ποτέ, η ηρεμία έχει ζωτική σημασία.  Κάτι ακόμη που την βοήθησε να αναπτυχθεί, είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο Instagram, συγκεκριμένα, οφείλει την αναγνωρισιμότητά της.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Hipcamp (@hipcamp)

Αν είχε να δώσει μία συμβουλή στους νεαρούς επιχειρηματίες, θα ήταν να προσέχουν και να αγαπούν τον εαυτό τους. «Να σκέφτεστε πως είστε σαν αθλητές που παλεύουν για μία θέση στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Κάντε ό, τι χρειάζεται για να αγγίξετε το μέγιστο των δυνατοτήτων σας», υπογράμμισε.

Όσο για τις γυναίκες του χώρου, εκείνες πρέπει να μάθουν να στηρίζονται στα πόδια τους. «Μάθετε προγραμματισμό, κατανοήστε σε βάθος πώς λειτουργεί το διαδίκτυο. Για να μην πρέπει να ρωτήσετε κανένα “αγόρι” τι πρέπει να κάνετε.»

 

Διαβάστε επίσης:

Άλισον Γκέιλερ: Η επιχειρηματίας που φέρνει την ισότητα στο χώρο του αθλητισμού

Γκουίνν Σότουελ: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία της SpaceX που δε φοβήθηκε ποτέ το σεξισμό

Kiran Mazumdar-Shaw: Η διευθύντρια της μεγαλύτερης βιοφαρμακευτικής εταιρείας στην Ινδία

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση