SUCCESS STORIES

Τζέιμι Κερν Λίμα (IT Cosmetics): Πώς δημιούργησε μία εταιρεία δισεκατομμυρίων, μετατρέποντας τα πιο ηχηρά «όχι» στα μεγαλύτερα «ναι»

Τζέιμι Κερν Λίμα (IT Cosmetics): Πώς δημιούργησε μία εταιρεία δισεκατομμυρίων, μετατρέποντας τα πιο ηχηρά «όχι» στα μεγαλύτερα «ναι»
πηγή: Instagram @jamiekernlima

Αν αναζητήσουμε το όνομα της Τζέιμι Κερν Λίμα στο διαδίκτυο, θα δούμε πως πολλοί χαρακτηρίζουν τη ζωή της σαν ένα από τα μεγαλύτερα success stories. Πράγματι, ξεκίνησε από το μηδέν και έχτισε την IT Cosmetics, μία αυτοκρατορία δισεκατομμυρίων.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jamie Kern Lima (@jamiekernlima)


Το 2008, εργαζόταν ως παρουσιάστρια ειδήσεων όταν πρόσεξε πως υπήρχε ένα μεγάλο κενό στην αγορά καλλυντικών προϊόντων. Δεν μπορούσε να βρει ένα foundation αρκετά καλυπτικό, ώστε να καλύπτει την ακμή της. Μαζί με το σύζυγό της, λοιπόν, αποφάσισαν να παραιτηθούν από τις δουλειές τους και να ιδρύσουν τη δική τους εταιρεία, ώστε να δημιουργήσουν οι ίδιοι αυτό που χρειαζόταν.

Έτσι «γεννήθηκε» η ΙΤ Cosmetics. Οχτώ χρόνια αργότερα, την εξαγόρασε η L’Oréal έναντι 1.2 δισεκατομμυρίων, με την Κερν Λίμα να  κρατά  τα 410 εκατομμύρια. Παρέμεινε, μάλιστα, στη θέση της CEO για μία τριετία κι έγινε η πρώτη γυναίκα Διευθύνουσα Σύμβουλος στην ιστορία του Ομίλου.

Αυτή είναι η σύντομη εκδοχή της ιστορίας. Στην πραγματικότητα, όπως θα περίμενε κανείς, τίποτα δεν έγινε μόνο του. Η Τζέιμι χρειάστηκε να περάσει δύσκολα χρόνια, με αναποδιές που την κράτησαν πίσω. Έφτασε ακόμη και στα πρόθυρα χρεωκοπίας, πριν ζήσει το «παραμύθι» που γνωρίζουμε σήμερα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jamie Kern Lima (@jamiekernlima)


Κάποιος επενδυτής τής είχε πει πως δεν πίστευε ότι οι γυναίκες θα μπορούσαν ποτέ να την εμπιστευθούν. «Πώς θα μπορέσει μία γυναίκα με τη δική σου εμφάνιση να πουλήσει καλλυντικά;», ήταν τα λόγια του. «Με αυτό το πρόσωπο και αυτά τα κιλά». Εκείνη, προσπάθησε να μη δείξει πόσο την είχε αγγίξει όλο αυτό. Φεύγοντας όμως από το γραφείο του, μπήκε στο αυτοκίνητο και ξέσπασε σε κλάματα.

Για έξι χρόνια, το Sephora αρνούταν όχι απλώς να πουλήσει, αλλά και να ρίξει μία ματιά στα προϊόντα της. Το ίδιο και η QVC, για μία τριετία μόνο. Σήμερα, και οι δύο τη στηρίζουν.

Η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετώπισε η Τζέιμι Κερν, δεν ήταν τα «όχι» που άκουγε, αλλά το ότι έπρεπε να μάθει να μην παίρνει τίποτα προσωπικά. Σιγά – σιγά, αντί να απογοητεύεται, άρχισε να πεισμώνει. «Ευχαριστώ, ανυπομονώ να έρθει η μέρα που τελικά θα συνεργαστούμε», απαντούσε σε κάθε email απόρριψης. Κι όποτε κυκλοφορούσε ένα νέο προϊόν της ΙΤ, τους έστελνε τα δελτία Τύπου.

«Πολύ συχνά, συναντάμε ανθρώπους που αυτοαποκαλούνται ειδικοί και δεν έχουν δημιουργήσει τίποτα μόνοι τους. Μπορεί να έχουν στο μυαλό τους ότι είναι φιλόδοξοι, όμως αν δεν έχεις φανταστεί ποτέ πού μπορεί να φτάσεις πριν καν ξεκινήσεις, πώς δίνεις συμβουλές;», γράφει την αυτοβιογραφία της με τίτλο Believe It: How to Go from Underestimated to Unstoppable (Πίστεψέ το: Πώς από υποτιμιμένος να γίνεις ασταμάτητος). «Αν το γνώριζα αυτό στο ξεκίνημά μου, θα είχα γλιτώσει πολλές αποτυχίες, θα είχα κοιμηθεί πολύ περισσότερο».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jamie Kern Lima (@jamiekernlima)


Η Τζέιμι Κερν Λίμα έχει πάψει να κρατά κακία σε ανθρώπους που την απέρριψαν, σε εταιρείες που δεν πίστεψαν σε εκείνη. Αν σκεφτόταν με αυτόν τον τρόπο, ίσως να μην είχε γνωρίσει ποτέ την επιτυχία που σήμερα απολαμβάνει. Δε θα είχε μετατρέψει τα πιο ηχηρά «όχι» στα μεγαλύτερα «ναι». Αυτό είναι και το σημαντικότερο επίτευγμά της.

 

Διαβάστε επίσης:

Χάγκαρ Ελάζιζ (La Fleur Bouquets): H CEO που κατάφερε να κυριαρχήσει στο εμπόριο λουλουδιών

Μάριον Παρκ: Η γιατρός και επιχειρηματίας που επαναπροσδιόρισε το σχεδιασμό του παπουτσιού με τακούνι

Μπαμπέτ Ντέιβις: Η vegan επιχειρηματίας που αποδεικνύει ότι η ηλικία είναι μόνο ένας αριθμός

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση