ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Έξυπνα tips για να εξηγήσετε στον εργοδότη σας ότι έχει άδικο

Η σχέση που καλό είναι να αναπτύσσετε με έναν εργοδότη, δεν πρέπει να χαρακτηρίζεται από τον φόβο σας προς εκείνον, αλλά από την εμπιστοσύνη και την καλή επικοινωνία.

Πάνω στη δουλειά, είναι πολύ πιθανό να αντιμετωπίσετε κάποια προβλήματα, που δεν ευθύνεστε εσείς για αυτά, όπως μια βλάβη σε τεχνικό κομμάτι, ή έναν εξωτερικό συνεργάτη, ο οποίος δεν είναι αρκετά συνεπής.

Σε τέτοιου είδους περιπτώσεις, είναι ανάγκη να επικοινωνήσετε με τον εργοδότη, προκειμένου να του εκθέσετε μια σειρά από παρατηρήσεις. Χρειάζεται όμως προσοχή ο τρόπος που θα το κάνετε.

Δείτε πώς θα το καταφέρετε χωρίς να παρεξηγηθείτε:

Βάλτε τον εαυτό σας στη δική του θέση

Όταν κάτι πάει στραβά ή αισθάνεστε ότι κάτι πρόκειται να πάει στραβά, είναι φυσικό να προειδοποιείτε τους άλλους για το πρόβλημα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν λαμβάνεται μια απόφαση με την οποία διαφωνείτε.

Σε αυτές τις στιγμές, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι πιθανότατα έχετε πολύ μικρή άποψη στη λήψης μιας απόφασης. Πριν πείτε τη γνώμη σας, αναρωτηθείτε, εάν ήσασταν εσείς αυτοί που θα λαμβάνατε μια απόφαση, ποιες πληροφορίες θα ήταν πιο χρήσιμες για εσάς;

Από αυτή την οπτική γωνία, το καλύτερο σχόλιο που μπορείτε να παρέχετε στον εργοδότη, είναι πληροφορίες που θα ήταν δύσκολο για εκείνον να λάβει εγκαίρως για τον εαυτό του. Επικεντρωθείτε σε ό, τι παρατηρείτε από το πλεονεκτικό σας σημείο και τις ανησυχίες που έχετε, βάσει της εργασίας που κάνετε.

Photo by Startup Stock Photos from Pexels

Μην παραπονιέστε

Όταν δίνετε συμβουλές, υποτίθεται ότι έχετε καλές προθέσεις και κατανόηση της συνολικής κατάστασης. Για να εκτιμήσει τις παρατηρήσεις σας ο εργοδότης, μην αρχίσετε τα παράπονα.

Τα σχόλιά σας είναι πιθανό να μειωθούν, εάν η μόνη φορά που θα μιλήσετε είναι όταν κάτι πάει στραβά. Σε τελική ανάλυση, ο οργανισμός σας είναι πιθανώς αρκετά επιτυχημένος.

Έχετε σχέδιο

Αν πάλι αποφασίσετε να κάνετε παράπονο, τουλάχιστον συζητήστε τι έχετε κάνει και σκοπεύετε να κάνετε για να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα που έχετε παρατηρήσει.

Είναι πολύ σημαντικό να βοηθήσετε τον εαυτό σας να φανεί όχι μόνο ως κάποιος που τονίζει τα προβλήματα, αλλά και αυτός που αναζητά λύσεις και ενεργεί για να τα διορθώσει. Αυτή η στάση θα βοηθήσει τον εργοδότη σας να σας δει ως κάποιον που δρα πάντα με γνώμονα τα συμφέροντα της εταιρείας.

Διαβάστε επίσης:

Tα 10 πράγματα που δεν λένε ποτέ οι έξυπνοι άνθρωποι

7 tips για να αποτρέψετε το στρες στα επαγγελματικά σας

Τα 4 λάθη που κάνουν οι γυναίκες και μένουν πίσω στα επαγγελματικά τους

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση