ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Ραλφ Λόρεν: Ποιο μυστικό της επιτυχίας τον έκανε να δημιουργήσει τη δική του αυτοκρατορία στη μόδα;

Ραλφ Λόρεν
πηγή: instagram @laurenralphlauren

Ο Ραλφ Λόρεν, ο πιο εμβληματικός σχεδιαστής των ΗΠΑ, ξεκίνησε τη δική του αυτοκρατορία στη μόδα με ένα μόνο προϊόν, τις γραβάτες.

Το 1967, το αξεσουάρ αυτό ήταν αρκετά στενό και απλό. Ο Λόρεν θέλησε να ξεκινήσει την παραγωγή μιας γραβάτας που ήταν μεγαλύτερη και πολύχρωμη, κάτι που δεν συνηθίζονταν τότε. Εκείνη τη χρονιά εργαζόταν ως πωλητής σε κατάστημα και έδωσε την ιδέα στον διευθυντή του Άμπε Ριβέτς.

Εκείνος όμως το αρνήθηκε. Τι κάνει λοιπόν κάποιος με επιχειρηματικό πνεύμα στη συνέχεια; Βγαίνει μπροστά μόνος του, προφανώς.

Πολλοί επιχειρηματίες αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο τους , αλλά ο Ραλφ Λόρεν κέρδισε πάνω από 500.000 δολάρια από το βασικό του προϊόν με το όνομα Polo τους πρώτους δώδεκα μήνες, κάτι που αν συνέβαινε σήμερα θα μετρούταν πάνω από 3,8 εκατομμύρια δολάρια. Πλέον η μητρική του εταιρεία κερδίζει πάνω από 6 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα.

Ποιο ήταν το μυστικό του;

Οι ειδικοί λένε ότι αυτά είναι τα μότο της επιτυχίας:

Μην περιμένετε την επιτυχία να σας βρει

Πολλοί επίδοξοι επιχειρηματίες αρχίζουν τις δικαιολογίες και διστάζουν να κάνουν το πρώτο βήμα. Φράσεις όπως «θέλω να περιμένω μέχρι να έρθει η ώρα» είναι παγίδες νοοτροπίας που θα σας κρατήσουν στάσιμους. Παρόλο που η Λόρεν είχε μόνο την ιδέα για ένα προϊόν, ήξερε ότι η ιδέα άξιζε να πραγματοποιηθεί.

Στο λεύκωμα του γυμνασίου, ο Λόρεν είχε γράψει, ότι στόχος του ήταν να γίνει εκατομμυριούχος. Έχοντας στην κατοχή μόνο ένα δίπλωμα λυκείου, σήμερα κατάφερε να αξίζει περίπου 7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Πορευτείτε με όραμα και αφήστε τη γνώση να ακολουθήσει

Όταν ο Λόρεν μπήκε στον κόσμο της μόδας, οι γραβάτες δεν θεωρούνταν αξεσουάρ, αλλά ως λειτουργικά είδη ένδυσης. Κατάφερε όμως με επιμονή να τις κάνει απαραίτητες.

Αρκετά χρόνια αργότερα, ο σχεδιαστής ομολόγησε στη Vogue το 1982 ότι δεν ήξερε καν πώς να κατασκευάσει γραβάτα.

Ο καθένας μπορεί να αντιγράψει την επιτυχία, αλλά μόνο οι πραγματικά επιτυχημένοι επιχειρηματίες μπορούν να χαράξουν τη δική τους πορεία. Η αυθεντικότητα είναι αυτή που χαρακτηρίζει ένα όραμα. Επομένως όσοι μπορούν να οραματιστούν θα καταφέρουν να ξεπεράσουν όλους όσους προσπαθούν να μιμηθούν.

Διαβάστε επίσης:

9 βήματα για να επιλέξετε το κατάλληλο όνομα της επιχείρησης σας

Πώς η τηλεργασία θα αλλάξει τον κόσμο μέχρι το 2030

Πώς να ξεκινήσετε μια νέα επιχείρηση χωρίς να πληρώσετε για διαφημίσεις

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση