ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Το μυστικό της επιτυχίας που μπορεί να σώσει μια μικρή επιχείρηση από την καταστροφή

επιχειρηματικό
Photo by Marcus Aurelius from Pexels

To δεύτερο κύμα του κορονοϊου, για πολλούς επιχειρηματίες ίσως γίνει η χαριστική βολή για να βάλουν οριστικά λουκέτο στις επιχειρήσεις τους και ειδικά όλους όσους επάγονται σε αυτές της μικρότερης κλίμακας.

Στην πραγματικότητα όμως, καλό θα ήταν ακόμα και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, να βρείτε το θάρρος και το κουράγιο να ανασυγκρωτήσετε τις δυνάμεις σας και να βγείτε εσείς οι μεγάλοι νικητές.

Η αποστολή που καλείστε να φέρετε εις πέρας είναι η δυσκολότερη που έχετε αναλάβει μέχρι στιγμής. Όμως, υπάρχει ένα σημείο “κλειδί”, που μοιάζει με σανίδα σωτηρίας.

Το μυστικό βρίσκεται στην προσαρμοστικότητα, δηλαδή στο να ακολουθεί κανείς κατά κάποιο τρόπο τα γεγονότα και να εξελίσσεται μέσα από αυτά. Έτσι θα υπάρχει ακόμα περίπτωση για πολλούς να βρουν ξανά μια ευκαιρία για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους.

Σε περίπτωση που σας αφορά, δείτε τα παρακάτω βήματα που θα σας βοηθήσουν να προσαρμοστείτε στις συνθήκες της γενικής οικονομικής κρίσης, ώστε να βγείτε δυνατοί και να βοηθήσετε την εταιρεία σας να μείνει βιώσιμη και ανταγωνιστική.

1. Διαθέστε το προϊόν ή την υπηρεσία σας στο διαδίκτυο

Οι περισσότερες επιχειρήσεις μπορούν να γίνουν μεγαλύτερες με ορισμένες παρεμβάσεις.

Αυτό θα μπορούσε πραγματικά να είναι μια ευκαιρία για να επεκτείνετε την προσέγγισή σας ή να προσαρμόσετε την υπηρεσία σας.

Σε περίπτωση που η επιχείρηση σας βασίζεται στο προϊόν, αλλά κυρίως πωλούνται στο φυσικό κατάστημα, μπορείτε να αρχίσετε άμεσα τις online πωλήσεις χρησιμοποιώντας ακόμα και τα social media όπως το instagram.

Photo by CoWomen from Pexels

2. Αξιοποιήστε τις δεξιότητες ή εμπειρίες που έχετε οι οποίες θα μπορούσαν να προσφερθούν online

Προσπαθήστε να προσφέρετε online μαθήματα, για να μην περιοριστείτε μόνο  στη φυσική παρουσία των πελατών σας και να αυξήσετε τα έσοδα σας.

Για παράδειγμα:

Εάν είστε καθηγητής, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την τεχνολογία και να παραδίδετε μαθήματα, ακόμα και σε μαθητές που βρίσκονται στο εξωτερικό, ή σε άλλες απομακρυσμένες περιοχές.

Εάν είστε μάγειρας μπορείτε να οργανώσετε webinar, για όσους ενδιαφέρονται να γνωρίσουν καλύτερα την τέχνη της μαγειρικής.

Εάν είστε φυσιοθεραπευτής, μπορείτε να παρέχετε μια ηλεκτρονική εκπαίδευση για ζευγάρια για το πώς να κάνουν μασάζ αποτελεσματικά ο ένας στον άλλον στο σπίτι.

Μην τροποποιήσετε απλά την υπηρεσία σας αλλά σκεφτείτε περισσότερα για τις πληροφορίες που μπορείτε να δώσετε στους ανθρώπους. Η αλλαγή αυτή μπορεί να είναι μία ευκαιρία ανάπτυξης.

Το βασικό ερώτημα εδώ είναι τι σας ρωτούν πάντα οι άνθρωποι, που βάση δεξιότητας και εμπειρίας μπορείτε να τους το προσφέρετε. Με τον τρόπο αυτό θα δώσετε στον εαυτό σας μια νέα ροή εισοδήματος.

3. Πώς μπορείτε να ρυθμίσετε την επιχείρησή σας έτσι ώστε να μην επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες στο μέλλον

Εργαστείτε για να αναπτύξετε την αφοσίωση του brand.

Όταν εξετάζετε τις επιχειρηματικές σας προσφορές, παρατηρήστε ποιες από αυτές έχουν τον παράγοντα του ενθουσιασμού και του απαραίτητου.

Υπάρχει επίσης μια ωραία ιδέα που ονομάζεται εμπιστοσύνη στο εμπορικό σήμα, πράγμα που ουσιαστικά σημαίνει ότι οι πελάτες σας είναι πολύ πιστοί σε εσάς ακόμη και κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης.

Εστιάστε στον τρόπο που θα ενισχύσει αυτή τη σχέση τώρα.

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, το απόλυτο αντίδοτο σε ύφεση και ιούς είναι η διαφοροποίηση των εσόδων σας.

Αν μια ροή είναι προσωπική και ξεραθεί, θα θελήσετε να έχετε μια ροή εισοδήματος στο διαδίκτυο για να την αντικαταστήσετε, οπότε σκεφτείτε πώς μπορείτε να διαφοροποιήσετε τους τρόπους με τους οποίους κερδίζετε χρήματα.

Εάν επιλέξετε να ανανεώσετε την προσέγγιση της επιχείρησής σας προσφέροντας κάτι διαφορετικό και προσβάσιμο στους πελάτες σας και διατηρώντας την εμπιστοσύνη του εμπορικού σήματος, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον απαιτητικό χρόνο ως ευκαιρία για επέκταση και η επιχείρησή σας θα αποδειχθεί ισχυρότερη.

Διαβάστε επίσης:

Πώς να ξεκινήσετε μια νέα επιχείρηση χωρίς να πληρώσετε για διαφημίσεις

Πώς να ξεκινήσετε δυναμικά μία επιχείρηση στη μόδα χωρίς budget και πελατολόγιο

Επιχειρήσεις με περισσότερες γυναίκες στελέχη «αποδίδουν καλύτερα»

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση