ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Σε πόσο χρόνο φαίνεται αν ένα νέο επαγγελματικό εγχείρημα μπορεί να στεφθεί με επιτυχία

οικονομικά
Photo by Karolina Grabowska from Pexels

Όλοι συνηθίζουμε στην αρχή κάθε νέου χρόνου, να θέτουμε νέους στόχους και να έχουμε τη διάθεση για νέα ξεκινήματα. Η “to do”λίστα όμως για ένα νέο επαγγελματικό εγχείρημα, μπορεί να αποτελεί παρελθόν λίγους μήνες, ακόμα και αν την είχατε συμπληρώσει γεμάτοι ενθουσιασμό.

Αυτό μπορεί να σημαίνει, ότι ενδεχομένως προέκυψαν ορισμένοι ανατρεπτικοί παράγοντες στην πορεία. Σίγουρα η οικονομική κρίση εξαιτίας του κορονοϊού, είναι από μόνη της αποτρεπτική, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι τα πάντα είναι ακατόρθωτα ή είναι αποκλειστικό παράγοντας μιας επαγγελματικής αποτυχίας.

Ίσως, να διαπιστώσατε με τον καιρό, ότι δεν το θέλατε πραγματικά ή μπορεί να μην υπολογίσατε εξαρχής το απαιτούμενο κεφάλαιο .

Επίσης, ένα επιχειρηματικό εγχείρημα μπορεί να καταλήξει άδοξα, σε περίπτωση που δεν ξέρετε τι πραγματικά θέλετε να κάνετε. Για παράδειγμα, μπορεί να είστε σίγουροι ότι κάποια στιγμή θα ανοίξετε ένα e-shop, ή οτιδήποτε άλλο έχετε σκεφτεί.

Όμως, δεν έχετε αναρωτηθεί πώς θα το κάνετε, ή ποιο θα είναι το brand name, ποια η φιλοσοφία του, ποιο θα είναι το ηλικιακό target group και πολλές ακόμα λεπτομέρειες, που χρειάζονται στη σύσταση μία νέας επιχείρησης.

Photo by Andrea Piacquadio from Pexels

Αν δεν είστε απόλυτα συγκεκριμένοι για το τι επιθυμείτε να κάνετε και ποιος είναι ο στόχος της επιχείρησης σας, τότε θα δυσκολευτείτε πολύ να φτάσετε στην κορυφή.

Κάτι που ακόμα ισχύει με τις νέες επιχειρήσεις, είναι ότι αρχίζουν να θεωρούνται αποδοτικές, όταν τα έσοδα είναι ίσα με τα έξοδα. Ίσως να φαίνεται παράταιρο, όμως σκεφτείτε ότι κανένας δεν μπορεί να κάνει ένα νέο εγχείρημα, βγάζοντας κέρδη από την επόμενη κιόλας μέρα.

Γι ‘αυτό τα σχέδια και οι διαδικασίες που δημιουργείτε για εσάς σπάνια λειτουργούν. Είστε πρόθυμοι να εργαστείτε σκληρά, αλλά όχι για πολύ καιρό. Είστε διατεθειμένοι να πιέσετε τον εαυτό σας, όχι όμως σε σημείο που να χάσετε τη βολή σας.

Έχοντας αυτή τη λογική, ξεκινάτε αργά, με ένα πλέγμα ψυχικής ασφάλειας. Έτσι, μέσα σε λίγες μέρες, παρατηρείτε ότι έχετε έλλειψη προόδου, με αποτέλεσμα να αναρωτιέστε αν τελικά ήταν καλή η ιδέα σας να προσπαθήσετε.

Αν ψάχνετε να βρείτε τον λόγο που πήγε κάτι στραβά, τότε στραφείτε στον ίδιο σας τον εαυτό. Η εκκίνηση πρέπει να έχει μία δυναμική και αυτό γιατί μερικές ευκαιρίες μπορεί να προκύψουν μόνο για μία φορά. Επομένως, μην αφήσετε τον χρόνο να πάει χαμένο. Η αναβλητικότητα, είναι χειρότερη ακόμα και από έναν μη ξεκάθαρο στόχο.

Ωστόσο, υπάρχει ένα συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο που μπορείτε να ορίσετε, για να διαπιστώσετε αν όντως αξίζει τον κόπο ή όχι. Θέστε το όριο των δύο εβδομάδων για να διευκολύνετε τον εαυτό σας και να μπορέσετε να παραμείνετε συγκεντρωμένοι και οργανωμένοι.

Οι λόγοι είναι οι εξής:

1. Μπορείτε να τολμήσετε οτιδήποτε σε δύο εβδομάδες. Εάν πιστεύετε ότι αυτό δεν ισχύει, τότε έχετε επιλέξει σαφώς έναν στόχο που δεν σημαίνει αρκετά για εσάς. Αυτός ο χρόνος είναι αρκετός για κινήσετε διαδικασίες για την έναρξη σας και να συγκεντρώσετε απαραίτητες πληροφορίες με θέματα γραφειοκρατίας και ανταγωνισμού.

2. Το πιο σημαντικό, είναι ότι στο τέλος των δύο εβδομάδων, θα έχετε απολαύσει κάποιο επίπεδο επιτυχίας, βελτίωσης και απόδοσης στην προσπάθεια σας.

3. Θα συνειδητοποιήσετε ότι το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συνεχίσετε τη σκληρή δουλειά και να ενισχύσετε την αυτοπεποίθηση σας.

4. Το χρονικό αυτό διάστημα θα σας βοηθήσει επίσης να εστιάσετε στο τώρα και σε ό, τι είναι σημαντικό για τη δεδομένη στιγμή και όχι για τον επόμενο μήνα. Αυτό είναι πολύ θετικό καθώς για να πετύχετε έναν μακροπρόθεσμο στόχο, πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε βραχυπρόθεσμους, που σταδιακά θα σας οδηγήσουν σε αυτόν.

 

Διαβάστε επίσης:

Γιατί το 2021 μπορεί να είναι μία καλή χρονιά για την έναρξη μίας επιχείρησης

5 ψέματα που μας λέει το μυαλό και εμείς τα πιστεύουμε

Πώς να ξεκινήσετε μια νέα επιχείρηση χωρίς να πληρώσετε για διαφημίσεις

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση