SUSTAINABILITY

Google & WWF: Μία συνεργασία που μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στη βιωσιμότητα

πηγή: Unsplash

Εδώ και καιρό, ο πλανήτης μας περνάει κρίση. Είναι ανάγκη να τον φροντίσουμε, να τον σεβαστούμε, για να μας σεβαστεί κι εκείνος πίσω. Φυσικά, δε γίνεται να το κάνουμε μόνοι. Χρειαζόμαστε τη βοήθεια των ισχυρότερων ανθρώπων του κόσμου. Εδώ, έρχεται ένας από τους κολοσσούς του διαδικτύου, πανέτοιμος να φέρει την αλλαγή.

Ο λόγος για την Google, η οποία κάνει το μεγάλο βήμα προς τη βιωσιμότητα. Ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το σουηδικό παράρτημα της μη-κερδοσκοπικής οργάνωσης WWF, για τη δημιουργία μίας πλατφόρμας αφιερωμένης στην προώθηση της ηθικής μόδας. Θα περιλαμβάνει πληροφορίες και θα βαθμολογεί τις διάφορες εταιρείες, ανάλογα με τα υλικά που χρησιμοποιεί και τις συνθήκες εργασίας που επικρατούν στην αλυσίδα παραγωγής.

Όλα θα συμβούν μέσω της ανάλυσης δεδομένων και τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης του Google Cloud, ενώ οι υπάλληλοι της WWF θα διαθέσουν τις γνώσεις και την εμπειρία τους στην αξιολόγηση των πρώτων υλών.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sustainable Fashion Forum (@thesustainablefashionforum) στις


Η νέα αυτή πλατφόρμα θα επικεντρωθεί στην αλυσίδα παραγωγής της βιομηχανίας της μόδας, η οποία ευθύνεται για τεράστιο μέρος της ρύπανσης του περιβάλλοντος. Σ’ εκείνη οφείλεται το 10% των εκπομπών διοξειδίου άνθρακα παγκοσμίως, μαζί με το 20% της μόλυνσης των υδάτων. Κι έπειτα, πρόκειται για ένα χώρο που δε διακρίνεται για τη διαφάνειά του, κάτι που φαίνεται πως θα αλλάξει.

«Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μία πλούσια βάση δεδομένων, η οποία θα επιτρέπει την ανάλυση και τη μελέτη μ’ έναν τρόπο πρωτόγνωρο, που μέχρι πρότινος δεν υπήρχε ούτε στη σφαίρα της φαντασίας», τόνισε ο Ian Pattison, από τη βρετανική Google.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sustainable Fashion Forum (@thesustainablefashionforum) στις


Θα καταγράφεται η προέλευση κάθε υλικού – ανάμεσά τους το βαμβάκι και η βισκόζη που αυτή τη στιγμή κυριαρχούν, ενώ θα βαθμολογείται σε αρκετούς περιβαλλοντικούς τομείς.

«Η συνεργασία της WWF με άλλες εταιρείες, γίνεται λόγω του πάθους μας να φέρουμε την πραγματική αλλαγή, στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό», τόνισε ο CEO της WWF Σουηδίας, Håkan Wirtén, ο οποίος πρόσθεσε πως το σχέδιο είναι να «δώσουμε μία πηγή προσβάσιμη από όλους, η οποία ίσως μεταμορφώσει ολόκληρη τη βιομηχανία.»

Τώρα που η βιώσιμη μόδα κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος, πολλοί είναι εκείνοι που κάνουν τη στροφή προς τη μεριά της. Περιμένουμε να δούμε περισσότερες ανάλογες πρωτοβουλίες αλλά, αναμφίβολα, η συγκεκριμένη κίνηση πρόκειται να ταράξει την ηρεμία του χώρου.

 

Διαβάστε επίσης:

Ηθική μόδα: Η αλλαγή θα έρθει μόνο αν οι πολυτελείς οίκοι κάνουν το μεγάλο βήμα

Τι ακριβώς είναι η ηθική μόδα;

O λόγος που βιωσιμότητα και ρατσισμός, δεν πάνε μαζί