SUSTAINABILITY

#Veganuary: Περισσότεροι από μισό εκατομμύριο άνθρωποι κάνουν μία vegan προσπάθεια για να σώσουν το περιβάλλον

#Veganuary: Περισσότεροι από μισό εκατομμύριο άνθρωποι κάνουν μία vegan προσπάθεια για να σώσουν το περιβάλλον
Photo by Daria Shevtsova from Pexels

Η διατροφή παίζει ρόλο – κλειδί στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Οι ειδικοί, μάλιστα, έχουν τονίσει πολλές φορές την επίδραση που θα είχε η αλλαγή των συνηθειών μας στο περιβάλλον. Το μεγαλύτερό μας «όπλο», είναι η στροφή στην αυστηρή χορτοφαγία. Έχοντας αυτό στο νου μας, λοιπόν, με χαρά διαπιστώνουμε πως ο αριθμός των συμμετεχόντων στην πρόκληση #Veganuary ξεπέρασε κάθε ρεκόρ.

Η ετήσια αυτή πρόκληση, την οποία ξεκίνησε η μη κερδοσκοπική οργάνωση Veganuary, αποσκοπεί στην κινητοποίηση και την ευαισθητοποίησή μας για μία vegan διατροφή κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου. Σε ανακοίνωσή της, ανέφερε πως για πρώτη φορά δεσμεύθηκαν πως θα προσπαθήσουν περισσότεροι από 500 χιλιάδες άνθρωποι απ’ όλον τον κόσμο!

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Veganuary (@weareveganuary)


«Καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, η Veganuary ενθαρρύνει και στηρίζει την ενημέρωση και την υιοθέτηση μίας αυστηρά χορτοφαγικής δίαιτας για την προστασία του περιβάλλοντος και των ζώων, μαζί με τη βελτίωση της υγείας εκατομμυρίων ανθρώπων», εξηγεί η ομάδα.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, από το 2014 τη #Veganuary προσπάθεια έχουν κάνει περισσότεροι από ένα εκατομμύριο άνθρωποι που προέρχονται από 162 χώρες, πάνω από 600 επιχειρήσεις, ενώ κυκλοφόρησαν τουλάχιστον 1.200 νέα vegan προϊόντα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Veganuary (@weareveganuary)


Παράλληλα, πολλές εταιρείες εκμεταλλεύονται την πρωτοβουλία αυτή προς όφελός τους, με καταστήματα – όπως το Marks and Spencer – να κυκλοφορούν διαφημίσεις με θέμα το βιγκανισμό.

«Ενώ “αγκαλιάζουμε” με ενθουσιασμό τα νέα vegan προϊόντα που κυκλοφορούν από μεγάλα brands, αυτό που άλλαξε τα πάντα ήταν το ενδιαφέρων των βρετανικών σούπερ μάρκετ στην προσπάθειά μας. Δεν τη χρησιμοποιούν απλώς για λόγους marketing, αλλά προωθούν τα πραγματικά οφέλη της αυστηρής χορτοφαγίας κι ενθαρρύνουν τους πελάτες να δοκιμάσουν», δήλωσε o υπεύθυνος επικοινωνίας του οργανισμού, Τόνι Βερνέλι. «Γνωρίζουν πως ο μόνος τρόπος να πάμε μπροστά, είναι ο φυτικός.»

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Veganuary (@weareveganuary)


Διαβάστε επίσης:

Προτεραιότητα στους Ποδηλάτες: Το σχέδιο του Ρότερνταμ για την ενίσχυση της ποδηλασίας και τη προστασία του περιβάλλοντος

4 βασικές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας για έναν πλανήτη που «αναπνέει» ελεύθερα

Josie George: Η καλλιτέχνιδα που καταγράφει την κλιματική αλλαγή μέσα σ’ ένα…κασκόλ

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση