NEED TO KNOW

Ο λόγος που η KitKat αποφάσισε να αλλάξει το κλασικό της λογότυπο

πηγή: instagram @kitkat

Η σοκολάτα KitKat θα αλλάξει το λογότυπο σε μια σειρά από λιχουδιές περιορισμένης έκδοσης, με αφορμή μία έρευνα στην Αυστραλία που αποκάλυψε ότι σχεδόν οι μισοί καταναλωτές δεν ξέρουν να ανακυκλώνουν σωστά.

Στο πλαίσιο της εκστρατείας «Δώστε στον πλανήτη ένα διάλειμμα», η KitKat θα αλλάξει προσωρινά το λογότυπό της με το σύμβολο της ανακύκλωσης.

Η έρευνα, που ανατέθηκε από τη μάρκα σοκολάτας, διαπίστωσε ότι ενώ το 80% των ερωτηθέντων Αυστραλών ήθελαν να ανακυκλώσουν, το 48% δεν το έκανε σωστά.

Επίσης ένας στους τέσσερις Αυστραλούς βρέθηκε να αγνοεί ότι θα μπορούσε να ανακυκλώσει μαλακό πλαστικό, όπως το περιτύλιγμα KitKat, ενώ ένα άλλο 17% δεν συνειδητοποίησε ότι τα μαλακά πλαστικά πρέπει να ανακυκλώνονται ξεχωριστά.

Οι καταναλωτές ενθαρρύνονται να ανακυκλώνουν τα μαλακά πλαστικά τους, τα οποία αποτελούν περίπου το 20% των οικιακών απορριμμάτων, στους κάδους συλλογής «REDcycle».

Οι κάδοι «REDcycle» βρίσκονται στα περισσότερα μεγάλα αυστραλιανά σούπερ μάρκετ, συμπεριλαμβανομένων των Coles και Woolworths.

Τα μαλακά πλαστικά που ανακυκλώνονται μέσω του προγράμματος, επεξεργάζονται και χρησιμοποιούνται για την κατασκευή αντικειμένων όπως παγκάκια ή φράχτες.

«Το KitKat είναι μια μάρκα συνώνυμη με τα διαλείμματα. Μαζί, θέλουμε να συνεργαστούμε με τους Αυστραλούς για να τους βοηθήσουμε να «δώσουν ένα διάλειμμα στον πλανήτη» και να ανακυκλώσουν τα μαλακά πλαστικά τους σωστά », δήλωσε η επικεφαλής μάρκετινγκ ζαχαροπλαστικής της Nestlé, Joyce Tan.

Η ίδια είπε ότι το περιτύλιγμα KitKat της περιορισμένης έκδοσης, σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τους Αυστραλούς να θυμούνται να το ανακυκλώνουν.

Σύμφωνα με την Tan, «η τοποθέτηση υπενθυμίσεων ή συστημάτων, όπως η αποθήκευση των μαλακών πλαστικών σας σε μια επαναχρησιμοποιήσιμη τσάντα για ψώνια, μέχρι να επιστρέψετε στο σούπερ μάρκετ, θα σας βοηθήσει πολύ να ανακυκλώσετε πιο μαλακά πλαστικά και να δώσετε στον πλανήτη ένα διάλειμμα».

 

Διαβάστε επίσης:

H Nestle προβλέπει μειωμένες πωλήσεις για φέτος

#BlackLivesMatter: Το Uncle Ben’s και άλλες γνωστές εταιρείες αλλάζουν τα logo τους κατά των αφροαμερικανικών στερεοτύπων

Unilever: Εκτίναξη πωλήσεων σε αντισηπτικά και παγωτά μέσα στην πανδημία

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση