NEED TO KNOW

Πώς να δημιουργήσετε ένα άψογο βιογραφικό σύμφωνα με την director of talent της Google

Photo by Markus Winkler on Unsplash

Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στην αναζήτηση εργασίας, είναι το βιογραφικό σημείωμα, καθώς σημασία δεν έχει μόνο να γνωρίζετε εσείς τις δεξιότητες και την εμπειρία σας, αλλά και ο υποψήφιος εργοδότης.

Ο τρόπος που συντάσσεται ένα βιογραφικό, μπορεί είτε να σας δώσει το προβάδισμα σε σχέση με άλλους υποψήφιους που διεκδικούν την ίδια θέση με εσάς, είτε να σας αφήσει εκτός ανταγωνισμού, ακόμα και αν τα προσόντα σας είναι πιο κατάλληλα ή περισσότερα για τη θέση που διεκδικείτε.

Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν αρκετοί, είναι να πιστεύουν ότι όσο πιο πολλές σελίδες γεμίσουν, τόσο αυτό θα λειτουργεί προς όφελος τους. Στην πραγματικότητα πετυχαίνουν ακριβώς το αντίθετο. Ο υπεύθυνος προσλήψεων, το πιο πιθανό είναι να κουραστεί να διαβάζει ένα τόσο μακροσκελές βιογραφικό.

Ωστόσο το ζητούμενο δεν είναι να παραλείψετε σημαντικά πράγματα για εσάς, αλλά να τα γράψετε με πιο έξυπνο και περιεκτικό τρόπο.

Η director of talent της Google, Κάιλ Ίγουινγκ, προτείνει στο Fast Company τα παρακάτω tips για να δημιουργήσετε ένα άψογο βιογραφικό:

Εμπειρία

Αντί να επικεντρωθείτε στο πανεπιστήμιο που αποφοιτήσατε, είναι καλύτερα να γράψετε για τις εμπειρίες που αποκτήσατε από αυτό. Σε ένα βιογραφικό δεν αξίζουν μόνο τα πτυχία, αλλά οι εμπειρίες. Επίσης προβάλετε τα εργασιακά σας επιτεύγματα.

Αποτελεσματικότητα και αντίκτυπος της εργασίας

Εκτός από την εμπειρία , είναι εξίσου σημαντικό να γράψετε και για τον αντίκτυπο που είχε η εργασία σας. Μπορείτε να αναφέρετε ένα κατόρθωμα, την επίτευξη ενός στόχου ή τη λύση που ενδεχομένως να είχατε δώσει στην προηγούμενη εταιρεία που εργαζόσασταν.

Καθαρή σύνταξη 

Προσπαθήστε να μην κάνετε μακροπερίοδους λόγους. Περιοριστείτε σε μικρές προτάσεις, χρησιμοποιήστε σημεία στίξης και ένα απλό στήσιμο σελίδας. Μπορείτε να προσθέσετε ένα απλό γραφικό όπως για παράδειγμα ένα πλαίσιο σε κάτι που θέλετε να τονίσετε, χωρίς όμως να είναι υπερβολικό.

Στόχος είναι να κατευθύνετε το βλέμμα και όχι να το αποσπάσετε με έντονα χρώματα και σχήματα.

Πείτε τι μπορείτε να προσφέρετε στη θέση που διεκδικείτε

Ο υποψήφιος εργοδότης, ενδιαφέρεται να μάθει ποιες είναι οι βλέψεις σας ή τι είστε ικανοί ή διατεθειμένοι να προσφέρετε για την εταιρεία. Αυτό ως συνήθως αναγράφεται στην αρχή, όπου σύμφωνα με την εμπειρία που έχετε, μπορείτε να εξηγήσετε εν συντομία τι μπορείτε να φέρετε στην εταιρεία και όχι μόνο τι σας καθιστά κατάλληλους για τη θέση που διεκδικείτε.

Διαβάστε επίσης:

Τα δύο χειρότερα πράγματα που μπορείτε πείτε σε μία συνέντευξη

Με ποιες τεχνικές θα καταλάβετε αν σας λένε ψέματα σε μία συνέντευξη;

Μην αποχωρήσετε από μία συνέντευξη αν δεν κάνετε πρώτα 4 βασικές ερωτήσεις

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση