SUCCESS STORIES

Μινγκ Ζάο (PROVEN): Για τη δυναμική CEO, το μυστικό της επιτυχίας είναι η μητρότητα

Μινγκ Ζάο (PROVEN): Για τη δυναμική CEO, το μυστικό της επιτυχίας είναι η μητρότητα

Σε μία εποχή που η αβεβαιότητα κυριαρχεί και οι εργαζόμενες μητέρες συχνά καλούνται να επιλέξουν μεταξύ καριέρας και οικογένειας, η Μινγκ Ζάο αποφάσισε να μεγαλώσει μαζί τα δύο παιδιά της: τη μικρή της κόρη και μία νεοϊδρυθείσα επιχείρηση. Όταν ξέσπασε η πανδημία, ήταν σχεδόν συνομήλικα.


«Ήμουν έγκυος όταν αποφάσισα να συνεργαστώ με μία νεαρή μητέρα και να ιδρύσουμε την εταιρεία μας. Το να ξεκινάς μία επιχείρηση και, ταυτόχρονα, να μεγαλώνεις ένα μωρό, δεν ήταν εύκολο – όμως τα είδα να μεγαλώνουν μαζί», έχει δηλώσει σε συνέντευξή της.

«Τα είδα να μπουσουλούν, να περπατούν δειλά – δειλά και, μέχρι να εμφανιστεί ο κορονοϊός, έτρεχαν. Τελικά, άλλαξε όλος τους ο κοσμος».

Όπως πολλοί επιχειρηματίες, έτσι κι η Μινγκ Ζάο διάλεξε να παραιτηθεί από την εταιρεία που εργαζόταν και να κάνει το μεγάλο βήμα, ξεκινώντας κάτι δικό της. Πίσω από την απόδασή της αυτή, βρισκόταν η έντονη δυσαρέσκειά της για τη βιομηχανία της ομορφιάς, η οποία δεν αναγνώριζε την ποικιλομορφία των γυναικών. «Μπαίνεις σε ένα κατάστημα καλλυντικών και βλέπεις τα ίδια προϊόντα, ανεξάρτητα από το αν ζεις στη Νέα Υόρκη ή το Σαν Ντιέγκο. Και πάλι, το δέρμα μας, ως μεγαλύτερο όργανο του σώματός μας, έχει διαφορετικές ανάγκες, χρειάζεται διαφορετική φροντίδα».


Μετά από πολλές δοκιμές και συνεντεύξεις σε ειδικούς δερματολόγους, συνειδητοποίησε πως η περιποίηση του δέρματος απαιτεί τεράστια προσοχή. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως ο τρόπος ζωής, τα γονίδια – ακόμη κι οι περιβαλλοντικές συνθήκες. «Αν είχες πρόβλημα με τα νεφρά σου, δε θα έμπαινες σε ένα φαρμακείο να πάρεις το δημοφιλέστερο φάρμακο. Η βιομηχανία της ομορφιάς όμως, μας έμαθε να κάνουμε ακριβώς αυτό, παρότι το δέρμα μας είναι ξεχωριστό και έχει ανάγκη από σωστή φροντίδα, όπως όλα στο σώμα μας».

Μέσω της PROVEN, μόττο της οποίας είναι η «έξυπνη ομορφιά»,  η Μινγκ Ζάο και η συνεργάτιδά της, δρ Έιμι Γιουαν, αναλύουν τα στοιχεία της μεγαλύτερης βάσης δεδομένων στον κόσμο,  Skin Genome Project, και παρέχουν στους καταναλωτές τα ιδανικά προϊόντα για τα χαρακτηριστικά τους. Η Γιουάν, η οποία σπούδασε υπολογιστικά μαθηματικά και φυσική στο Πανεπιστήμιο Sanford και κατέχει ρεκόρ για τη μεγαλύτερη υπολογιστική προσομοίωση σε υπερυπολογιστή, σχεδίασε ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που αναγνωρίζει τις ανάγκες των πελατών και επιλέγει τα υλικά που θα πρέπει να περιέχουν οι κρέμες και οι μάσκες.

Όπως σε κάθε επιχείρηση, έτσι και σ’ εκείνη, το lockdown προκάλεσε τεράστια αναταραχή. Κι όμως, όλα πήγαν καλά. Το Μάιο, έγιναν το πρώτο beauty brand που εμφανίστηκε στο Shark Tank μετά από πέντε ολόκληρα χρόνια. Η έκθεση στην τηλεόραση, σε συνδυασμό με τη δυνατή ομάδα, οδήγησαν σε αύξηση των πωλήσεων κατά 2.800%, μέσα στον πρώτο κιόλας χρόνο που η PROVEN έγινε δημόσια.


Μία δυσκολία που αντιμετώπισε η Ζάο, σε προσωπικό επίπεδο αυτήν τη φορά, αφορούσε στη φροντίδα της μικρής της κόρης. Αυτήν τη στιγμή, πηγαίνει στον παιδικό σταθμό, ο οποίος έκλεισε εξαιτίας της πανδημίας. Έπρεπε να βρει κάποιον αρκετά ικανό γι ανα τη φροντίσει, κάτι σχεδόν απίθανο λόγω του κορονοϊού, οπότε μετακόμισε κοντά στο πατρικό της σπίτι. Τόσο η ίδια, όσο κι ο σύζυγός της, εργάζονται τουλάχιστον δέκα ώρες την ημέρα, οπότε θα ήταν καλό να βρίσκεται διαρκώς κοντά στο παιδί η γιαγιά ή ο παππούς.

«Παρά τις προκλήσεις της μητρότητας και των επιχειρήσεων, θα έλεγα πως το παιδί μου είναι το μυστικό μου “όπλο”. Ακόμη κι όταν έρχονται μέρες γεμάτες απελπισίς και πλήξης, που η έμπνευση είναι αδύνατο να βρεθεί, βλέπω το χαμόγελο της κόρης μου στο τέλος της ημέρας κι όλα τα άσχημα φεύγουν. Πιστεύω πως τα μωρά μας μάς γεμίζουν δύναμη. Στο κάτω κάτω, ελπίζω πως η PROVEN θα βοηθήσει τη μικρή να μεγαλώσει και να γίνει μία δυναμική, εργατική κι αυτάρκης γυναίκα, που θα λατρεύει τη μοναδικότητά της».

 

Διαβάστε επίσης:

Rhonda Swan: Παραιτήθηκε από μία εταιρεία-κολοσσό και γυρίζει τον κόσμο κερδίζοντας εκατομμύρια

Όντρεϊ ΜακΛόλιν: Η μαχητική CEO που, παρά την ακύρωση παραγγελιών 11 εκ. δολαρίων, εκτόξευσε τα κέρδη της στην πανδημία

Aseel Al-Hamad: Η επιχειρηματίας που δίνει φωνή στις οδηγούς της Σαουδικής Αραβίας

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση