FASHION

Εβδομάδα Μόδας Λονδίνου: Το πρώτο διαδικτυακό event με κορυφαία ονόματα

Πηγή φωτογραφίας Instagram @londonfashionweek

Η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου θα διεξαχθεί με ένα διαφορετικό τρόπο αυτή τη season, σύμφωνα με το πρόγραμμα του πρώτου μεγάλου digital event της που ανακοινώθηκε πρόσφατα. Άλλωστε η Caroline Rush, διευθύντρια του British Fashion Council, εξήγησε πως «η ακύρωση της Εβδομάδας Μόδας δεν ήταν ποτέ μία επιλογή. Το μεγάλο ερώτημα ήταν με ποια μορφή θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του lockdown».

Για πρώτη φορά, λοιπόν, μεγάλοι σχεδιαστές, οίκοι και brands θα παρουσιάσουν τις γυναικείες και ανδρικές συλλογές τους στη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου, η οποία θα «ανέβει» στο διαδίκτυο την Παρασκευή 12 Ιουνίου. Ο ιστότοπος μόδας θα είναι διαθέσιμος για όλους, τόσο για τους λάτρεις και τους θαυμαστές όσο και για τους επιχειρηματίες. Η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο και ανάμεσα στα brands που θα συμμετάσχουν είναι οι Rixo, Roksanda, Mulberry, Preen by Thornton Bregazzi και Stephen Jones. Οι σχεδιαστές και τα labels που θα λάβουν μέρος ξεπερνούν τους 100, ενώ οι 34 από αυτούς βρίσκονταν και στο αρχικό πρόγραμμα της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου, προτού ακυρωθεί λόγω της  έξαρσης της πανδημίας.

Στη διαδικτυακή Εβδομάδα Μόδας οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν podcasts, συνεντεύξεις, webinars, livestreams και, φυσικά, να ανακαλύψουν τα ψηφιακά showrooms των σχεδιαστών. Στόχος των διοργανωτών αποτελεί η δημιουργία ενός «παραθύρου» που θα δώσει στους θαυμαστές και τους ακόλουθους της μόδας μία μοναδική ματιά στα «backstages», τα ατελιέ και τη δημιουργική διαδικασία των σχεδιαστών. Μάλιστα, θα λειτουργήσει διττά, καθώς θα αποτελέσει βήμα για τον κόσμο της μόδα, μέσω του οποίου θα μοιραστεί τις ιστορίες του, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει τους τελευταίους μήνες και θα συζητήσει για τα φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη βιομηχανία αυτή.

View this post on Instagram

John Lewis & Partners and BFC have teamed up to celebrate fashion and the power of self expression by asking the nation to dress-up in an outfit that brings them joy, and share videos of themselves creating their very own catwalk moment in their home to raise money for charity. Highlights will be made into a film that will be showcased on the LFW digital schedule on Sunday 14th June – this will be the first time a fashion show created with content generated by the public has been part of LFW. Anyone can enter by posting a video using the Hashtag: #LFWCatwalkChallenge and tagging @johnlewisandpartners on either their Instagram grid or stories. For every video entry on the hashtag #LFWCatwalkChallenge the brand will donate £5* to the BFC Foundation Fashion Fund for the Covid Crisis.

A post shared by London Fashion Week (@londonfashionweek) on

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως ο οίκος Mulberry ετοιμάζει μία ζωντανή εμφάνιση ενός καλλιτέχνη, που δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό το όνομα του. Ο Preen θα παρουσιάσει μία seasonless καμπάνια, ενώ τo Rixo θα μοιραστεί ένα backstage βίντεο από τη φωτογράφιση της συλλογής Resort του 2021. Τέλος, σχεδιαστές όπως οι Daniel Fletcher, Bethany Williams και Roksanda θα μοιραστούν ένα δημιουργικό ημερολόγιο.

 

Διαβάστε επίσης:

Fashion News: 2 ελληνικά labels που μονοπωλούν το ενδιαφέρον μας αυτή τη season

Giovanna Battaglia Engelbert: H νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου Swarovski

«Lost Stock»: Μία πρωτοβουλία που στηρίζει τους εργαζόμενους της βιομηχανίας της μόδας