ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Οι συμπεριφορές που υποδηλώνουν ότι δεν πρέπει να συνεργαστούμε με κάποιον

Photo by Smartworks Coworking on Unsplash

Πολλές συνεργασίες δεν είναι πάντα ρόδινες. Αντιθέτως χαρακτηρίζονται από πολλές εντάσεις και έλλειψη επικοινωνίας. Κάποιες φορές είναι αναπόφευκτες, ενώ σε άλλες περιπτώσεις, ξεκίνησαν από δική μας επιλογή.

Προφανώς και στην αρχή, κανένας δεν ξεκινά με κακές διαθέσεις. Όμως υπάρχουν κάποια σημάδια σε συμπεριφορές, που είναι σαν τα ψιλά γράμματα στους όρους ενός συμβολαίου. Βρίσκονται πάντα εκεί, απλά εμείς δεν τα προσέχουμε και βρισκόμαστε αργότερα δέσμιοι σε αυτά.

Σε περίπτωση που αντιληφθείτε εξαρχής αυτές τις συμπεριφορές σε έναν πιθανό συνέταιρο ή πελάτη, καλό είναι να σκεφτείτε διπλά και τριπλά για το αν θα προχωρήσετε παρακάτω μαζί του.

Photo by Thu Trang Nguyễn Trần on Unsplash

Λένε, «Δοκίμασα να συνεργαστώ με δώδεκα άλλους, αλλά έχασα χρήματα»

Αυτό συμβαίνει κυρίως στην περίπτωση που έχετε να αντιμετωπίσετε έναν μελλοντικό πελάτη. Ίσως να νιώσετε ότι εσείς θα είστε αυτοί που όντως θα καταφέρετε να τον καταρτίσετε ή να τον συμβουλέψετε σωστά, διότι γνωρίζετε καλά το επάγγελμα σας. Όμως ο άνθρωπος αυτός, έχει πει αυτή τη φράση πιθανότατα για τους εξής λόγους:

  • Δεν ξέρει τι πραγματικά θέλει και δεν το παραδέχεται, οπότε ποτέ δεν θα μένει ευχαριστημένος με τη δουλειά σας.
  • Δεν θέλει να κάνει τη δουλειά που απαιτείται για την ολοκλήρωση του στόχου.
  • Δεν έχει τον απαραίτητο προϋπολογισμό για έναν καταρτισμένο και έμπειρο σύμβουλο ή συνεργάτη σε μία επιχείρηση, όπως είστε εσείς.

Εάν αποδεχτείτε κάποιον για οποιαδήποτε συνεργασία που επιμένει ότι οι ειδικοί δεν γνωρίζουν τη δουλειά τους, είναι πιθανό να καταλήξετε αργότερα σε εντάσεις.

Εξακολουθούν να εκφράζουν έντονη επιφυλακτικότητα απέναντι σας

Όταν ο μελλοντικός σας συνεργάτης ή πελάτης είναι έντονα επιφυλακτικός απέναντι σας, τότε  έχει αμφιβολίες, άρα δεν σας εμπιστεύεται. Το σημάδι αυτό, είναι σημαντικό να το εντοπίσετε στη συμπεριφορά του. Στην περίπτωση αυτή, υπάρχει κίνδυνος να κάνει πίσω και να ακυρώσει τη συνεργασία σας, τη στιγμή που εσείς θα έχετε κάνει όλες τις απαραίτητες κινήσεις, αφήνοντας σας μετέωρο. Όταν η απροθυμία είναι επίμονη από την αρχή, καλό θα ήταν να αποφύγετε την οποιαδήποτε δέσμευση απέναντι του.

Ζητούν παράλογες εγγυήσεις.

Ένα άλλο σημείο που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν σας ζητηθεί να προσφέρετε εγγυήσεις είναι ο αριθμός των άγνωστων παραγόντων που εμπλέκονται στην εργασία. Αποφύγετε να δεσμευτείτε αν δείτε ότι είναι υπερβολικές ή παράλογες.

Αμφισβητούν την αξία σας

Η δίκαιη διαπραγμάτευση είναι μέρος της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Ωστόσο, όταν μια προοπτική αμφισβητεί επιθετικά την αξία σας , υποτιμώντας την ικανότητα και την εμπειρία σας πάνω στη δουλειά σας, δεν θα σταματήσει ποτέ. Απλά σκεφτείτε ότι αν ήταν τόσο εύκολο, πιθανότατα να το έκαναν και οι ίδιοι από μόνοι τους. Επομένως μην επιτρέψετε σε κανέναν να αμφισβητεί τις ικανότητες σας. Καλύτερα να μην συνεχίσετε καν σε κάποια συνεργασία.

 

Διαβάστε επίσης:

Ποιες φράσεις είναι άγνωστες για τους επιτυχημένους ανθρώπους

Αναζήτηση εργασίας μετά τα 50: Πώς να προωθήσετε τον εαυτό σας

4 Τρόποι να παραμένετε θετικοί σε ένα αρνητικό περιβάλλον εργασίας

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση