ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Πώς να αναπτύξετε ένα υγιές περιβάλλον εργασίας σε μια επιχείρηση

επιχείρηση
Photo by fauxels from Pexels

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο κομμάτι της εργασίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είναι το γεγονός ότι πολλοί έφτασαν στα πρόθυρα της ψυχικής εξάντλησης.

Η τηλεργασία για το μεγαλύτερο ποσοστό των εταιρειών, ήταν μια πρωτόγνωρη διαδικασία που δεν έδωσε πολύ χρόνο για ομαλή προσαρμογή. Τα ωράρια καταπατήθηκαν, η επικοινωνία σε ορισμένες περιπτώσεις ήταν ελλιπής και η πίεση αρκετή.

Αν υπάρχει κάτι που οφείλουμε να κρατήσουμε από το 2020, είναι η ανάγκη που υπάρχει να δημιουργηθούν καλύτερες συνθήκες εργασίας μέσα στο 2021 ώστε να μην τεθεί σε κίνδυνο η ψυχική υγεία για ακόμα μια φορά. Το θέμα αυτό δεν αφορά μόνο τις μεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και τις μικρότερες, οι οποίες έχουν την ίδια ευκαιρία να δημιουργήσουν ένα καλύτερο περιβάλλον εργασίας για τους υπαλλήλους τους.

Εξάλλου όποιος βρίσκεται σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, είναι πιο παραγωγικός και αποτελεσματικός.

Δείτε παρακάτω τι μπορείτε να κάνετε για να αποφύγετε ένα εργασιακό burnout στη μικρή σας επιχείρηση:

Photo by Startup Stock Photos from Pexels

1. Επανασχεδιάστε το χώρο εργασίας

Οι επιχειρήσεις καλό είναι να επενδύουν για για μια μικρή ανανέωση στον χώρο εργασίας. Ο ψυχολογικός αντίκτυπος μιας τέτοιου είδους αλλαγής, θα αναπτερώσει την ψυχολογία των υπαλλήλων όταν επιστρέψουν στα γραφεία μετά από αυτή τη δύσκολη περίοδο.

2. Εισαγάγετε Διαλείμματα Διαλογισμού

Ο διαλογισμός είναι, αναμφίβολα απαραίτητος. Μια ανασκόπηση του 2012 για το ρόλο του διαλογισμού ως παρέμβαση, αποκάλυψε ότι βρέθηκε να μειώνει σταθερά τα επίπεδα άγχους και στρες.

Αυτά τα αποτελέσματα συμφωνούν με τις απόψεις του Καρδιολόγου του Χάρβαρντ Χέρμπερτ Μπένσον, ο οποίος, το 1984, εξήγησε ότι ο διαλογισμός είναι αναπόσπαστο μέρος για τη διευκόλυνση της εστίασης.

Έτσι, τα διαλείμματα διαλογισμού, θα μπορούσαν να περιλαμβάνονται στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα.

3. Εκτιμήστε τις προσπάθειες των υπαλλήλων σας

Η θετική ενίσχυση και το υψηλό επίπεδο εμπλοκής είναι βασικές πτυχές για την εξέλιξη της πανδημίας. Ο καθένας εργάζεται από το σπίτι και έτσι, ποτέ δεν ξέρετε ποια είναι η ψυχική τους κατάσταση.

Επομένως, δεν μπορεί να αναμένετε από όλους να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τη μετάβαση στο χώρο εργασίας.

Καλό είναι να επικοινωνείτε με τους υπαλλήλους σας, ώστε να μπορέσετε να κατανοήσετε τι είναι αυτό που τους παρακινεί για να τους δώσετε περισσότερα κίνητρα να προσπαθούν αν γίνουν πιο παραγωγικοί.

4. Φέρτε υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης

Οι οργανισμοί ενδιαφέρονται σήμερα περισσότερο για την ψυχική και σωματική ασφάλεια των εργαζομένων και την επακόλουθη παραγωγικότητα.

Οι ειδικοί, προτείνουν πλέον στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν επαφές με υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης.

Πρώτα απ ‘όλα, αυτό θα διευκολύνει την εργασία από το σπίτι αφού οι υπάλληλοι θα μάθουν τις βέλτιστες ψυχικά τακτικές της τηλεργασίας. Έπειτα θα μπορεί ο καθένας από αυτούς, να μιλά για το δικό του στρες σε έναν επαγγελματία.

Η παραγωγικότητα στο χώρο εργασίας με αυτήν από το σπίτι είναι ακριβώς η ίδια. Γι’ αυτό καλό θα ήταν για τις επιχειρήσεις, να είναι πρόθυμες να αναγνωρίσουν πόσο σημαντική είναι η ψυχική υγεία των υπαλλήλων τους.

Διαβάστε επίσης:

Πώς να αντιμετωπίσετε μια συναισθηματική εξάντληση

Tι κάνουμε ακόμα λάθος σχετικά με τη συναισθηματική νοημοσύνη

Με ποιους τρόπους μπορείτε να ενισχύσετε τη συναισθηματική σας νοημοσύνη

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση