ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Καρύδια Vs Πεκάν: Ποια είναι η διαφορά τους;

H κατανάλωση ξηρών καρπών μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των παραγόντων κινδύνου για πολλές χρόνιες ασθένειες, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων και του διαβήτη.

Τα πεκάν και τα καρύδια είναι τα δύο πιο δημοφιλή, που βοηθούν συγχρόνως και στην απώλεια βάρους, προκαλώντας γρήγορα την αίσθηση του κορεσμού.  Αν και μοιάζουν αρκετά μεταξύ τους, στην πραγματικότητα διαφέρουν στο χρώμα, το σχήμα, τη γεύση και την περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά.

Και τα δύο συγκαταλέγονται στη λίστα με τους πιο θρεπτικούς ξηρούς καρπούς.

Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες διαφορές μεταξύ τους.

Δείτε παρακάτω τις διαφορές μεταξύ πεκάν και καρυδιού:

Έχουν διαφορετική όψη

Τα πεκάν είναι πιο σκούρα από τα καρύδια τα οποία έχουν χρυσό ή κιτρινωπό χρώμα όταν αφαιρούνται από το κέλυφος. Είναι σχετικά εύκολο να θρυμματιστούν ή να σπάσουν. Επίσης τα πεκάν έχουν μικρότερο μέγεθος και πιο επίπεδη μορφή.

Θερμίδες

Μια μερίδα 29 γραμμαρίων με πεκάν, έχει 200 θερμίδες και περιλαμβάνει το ένα τέταρτο των υγρών και πολυακόρεστων λιπαρών, που μπορούμε να καταναλώνουμε κάθε μέρα.

Από την άλλη μεριά, τα καρύδια έχουν λιγότερες από 200 θερμίδες. Παρά τη διαφορά τους αυτή, μία αντίστοιχη μερίδα με καρύδια συνοδεύεται από την ίδια ποσότητα υγιών λιπαρών.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες

Τα πεκάν περιέχουν 5 % πρωτεΐνη σε μία μερίδα. Αντιθέτως τα καρύδια υπερτερούν σημαντικά στο σημείο αυτό, προσφέροντας τη διπλάσια ποσότητα στον ίδιο αριθμό γραμμαρίων.

Θρεπτικές ουσίες

Τα πεκάν είναι γεμάτα με ψευδάργυρο, μαγνήσιο, κάλιο και βιταμίνες Α, Β και Ε. Το γεγονός αυτό τα κάνει να υπερτερούν σε σχέση με τα καρύδια τα οποία, δεν έχουν αυτήν την ποικιλία σε διαφορετικούς τύπους θρεπτικών ουσιών. Όμως αυτό δεν τα αφήνει πίσω θρεπτικά, διότι συγκεντρώνουν μεγάλες ποσότητες με βιταμίνη Β.

Γεύση

Τα πεκάν έχουν περισσότερες φυτικές ίνες και ζάχαρη με ελαφρώς πικρή γεύση, ενώ τα καρύδια έχουν ελαφρώς πιο γλυκιά γεύση.

Προέλευση

Τα πεκάν φαίνεται ότι προέρχονται από τη Νότια Αμερική και το Μεξικό και χρονολογούνται περίπου τον 16ο αιώνα. Τα καρύδια, έχουν τις ρίζες τους στην Ασία και την Ευρώπη και χρονολογούνται από το 7000 π.Χ.

Σε κάθε περίπτωση και παρά τις ελάχιστες διαφορές τους, αξίζει να έχουν μια θέση σε ένα καθημερινό πρόγραμμα υγιεινής διατροφής.

.

Διαβάστε επίσης:

Μελέτη απέδειξε ότι τα αμύγδαλα έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες

Tι θα συμβεί στο σώμα σας εάν τρώτε αμύγδαλα κάθε μέρα

6 λόγοι για να τρώτε περισσότερη φέτα

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση