ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τα 6 απαραίτητα τρόφιμα για την υγεία αυτή την περίοδο

Photo by Nadine Primeau on Unsplash

Τα εποχιακά φρούτα και λαχανικά, είναι όλα όσα χρειάζεται να συμπεριλάβουμε στη διατροφή αυτή την περίοδο για την ενίσχυση της υγείας, αφού προέρχονται απευθείας από τις καλλιέργειες στο πιάτο μας, πράγμα που σημαίνει ότι δεν περιέχουν πρόσθετα χημικά και συντηρητικά. Δείτε παρακάτω ποια μπορείτε να καταναλώνετε στο καθημερινό διατροφικό σας πρόγραμμα για να παραμείνετε υγιείς:

Photo by FOODISM360 on Unsplash

Μελιτζάνα: Αυτό το νόστιμο λαχανικό, είναι πλούσιο σε ρινουίνη , η οποία προστατεύει τα εγκεφαλικά σας κύτταρα από την οξείδωση και το χλωρογόνο οξύ, που μειώνει τη χοληστερόλη. Δοκιμάστε να τις ψήσετε προσθέτοντας ελάχιστο ελαιόλαδο για ένα πλούσιο σνακ ή γαρνιτούρα σε ένα βασικό σας γεύμα!

Κολοκύθα: Το φθινόπωρο αλλά και τον χειμώνα μπορείτε να καταναλώσετε την πορτοκαλί κολοκύθα. Είναι γεμάτη με β-καροτένιο, βιταμίνη C και φυτικές ίνες. Δοκιμάστε να τη μαγειρέψετε σε μια σούπα βελουτέ μαζί με σέλινο, κρεμμύδι και πατάτα ή ακόμα και σε μια σαλάτα.

Ρόδι: Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση ροδιών βοηθά στην καταπολέμηση της συσσώρευσης λίπους στις αρτηρίες σας, οπότε δοκιμάστε αυτό το νόστιμο φρούτο με γιαούρτι, ως γαρνιτούρα ή και μόνο του σαν ενδιάμεσο γεύμα.

Μούρα: Αυτό το κλασικό συστατικό, που χρησιμοποιείται αρκετά στις ΗΠΑ και τη Βόρεια Ευρώπη, είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά και έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Μπορεί να βελτιώσει την υγεία της ουροδόχου κύστης και έχει αποδειχθεί ότι προλαμβάνει τον καρκίνο του μαστού, του παχέος εντέρου, του πνεύμονα και του προστάτη . Επομένως μπορείτε να φτιάξετε τη δική σας σάλτσα ή να τα προσθέσετε στο γιαούρτι ή σε ένα smoothie.

Μπρόκολο: Περιέχει περίπου διπλάσια ποσότητα ψευδαργύρου. Είναι ένα ενισχυτικό του ανοσοποιητικού συστήματος και γεμάτο με φυτικές ίνες. Επομένως μπορείτε να το μαγειρέψετε σε διάφορες συνταγές ή ακόμα και να το βράσετε καταναλώνοντας το με λίγο λάδι και λεμόνι σαν σαλάτα ή γαρνιτούρα σε ένα κυρίως πιάτο.

Πράσα: Μαζί με τα κρεμμύδια και το σκόρδο, τα πράσα περιέχουν πολυφαινόλες, οι οποίες προστατεύουν τα αιμοφόρα αγγεία από οξειδωτικές βλάβες και αποτρέπουν την αθηροσκλήρωση. Αυτά τα ευέλικτα λαχανικά έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Κ και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε σούπες, ομελέτα ή σε συνταγές με κρέας όπως το χοιρινό.

Διαβάστε επίσης:

Tα ρόδια είναι τα κατάλληλα φρούτα για την υγεία το φθινόπωρο

7 βιταμίνες για να βελτιώσετε τη μνήμη σας

4 υγιεινές και εναλλακτικές συνταγές με φακές

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση