ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Οι παγίδες των social media στις οποίες πέφτουν οι νέες επιχειρήσεις

Photo by Karolina Grabowska from Pexels

Η χρήση των social media, μπορεί να εξελιχθεί σε ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για τις επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από το είδος και το μέγεθός τους.

Ειδικά για τις νέες, είναι καλή ιδέα να αξιοποιήσετε την πιθανή δύναμη του μάρκετινγκ που συνοδεύει τη σωστή χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι εφαρμογές συνομιλίας , οι ιστότοποι φίλων και άλλα μεγάλα καταστήματα κοινωνικών μέσων (SM) αποτελούν βασικό μέρος των προσπαθειών πωλήσεων και διαφήμισης πολλών επιχειρηματιών.

Αυτό όμως που ξεχνούν πολλοί, είναι πως τα λάθη είναι αναπόφευκτα. Το χειρότερο σενάριο είναι ότι δεν θα χάσετε μόνο χρόνο, αλλά θα χάσετε πραγματικά και πελάτες, δίνοντας τη λάθος πληροφορία στα λάθος άτομα. Ολόκληρο το περιβάλλον μπορεί να είναι ασταθές και απρόβλεπτο. Γι ‘αυτό έχει πολύ νόημα να μάθετε ποιες είναι οι κοινές παγίδες και πώς να τις αποφύγετε.

Ακολουθούν μερικές από τις πιο συχνές:

Χαμένος χρόνος

Μέχρι στιγμής, το μεγαλύτερο πρόβλημα με τη δουλειά των κοινωνικών μέσων είναι η σπατάλη χρόνου. Από τη φύση τους, οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης προσελκύουν την προσοχή των χρηστών μέσω συζητήσεων, συνομιλιών και φωτογραφιών.

Όλοι γνωρίζουμε την αίσθηση ότι ξοδεύουμε χρόνο σε έναν ιστότοπο και ξαφνικά συνειδητοποιούμε ότι έχει περάσει μια ώρα χωρίς να το αντιληφθούμε.

Το γεγονός αυτό, σας οδηγεί να πέσετε στην παγίδα του χρόνου. Όταν πρόκειται για την ώρα της εταιρείας, τα χαμένα λεπτά μπορεί πραγματικά να σας κοστίσουν χρήματα. Ορίστε χρονικά όρια και δημιουργήστε λίστες με αυτό που θέλετε να πετύχετε σε κάθε συνεδρία εργασίας.

Παράβλεψη SEO

Όταν δημοσιεύετε περιεχόμενο, βεβαιωθείτε ότι είναι βελτιστοποιημένο για SEO. Με αυτόν τον τρόπο, οι μεγάλες μηχανές αναζήτησης θα το παρατηρήσουν και θα αυξήσουν την κατάταξή του. Στο τέλος, οι καλές στρατηγικές SEO θα αποδώσουν πολύ καλά με περισσότερη επισκεψιμότητα στον κύριο ιστότοπό σας, φέρνοντας περισσότερες πωλήσεις και αυξημένα έσοδα.

Το έξυπνο SEO διαρκεί τουλάχιστον μερικές εβδομάδες για να ξεκινήσει, αλλά η αναμονή και το κόστος αξίζει τον κόπο . Ένας έμπειρος ελεύθερος επαγγελματίας θα μπορεί να ελέγχει τον κύριο ιστότοπό σας καθώς και οτιδήποτε δημοσιεύετε. Με αυτόν τον τρόπο, κάθε λέξη που λέτε για λογαριασμό της εταιρείας σας θα στοχεύει και έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να φέρει κέρδη.

Προσπαθείτε να κάνετε πάρα πολλά

Μην απλώνετε τον χρόνο σας. Εστιάστε σε ένα ή δύο social (π.χ. Facebook, Instagram) και προσθέστε το καλύτερο περιεχόμενο και σχόλια. Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημοσιεύετε περισσότερο από μία φορά την ημέρα. Μία καθημερινή στρατηγική μπορεί να φανεί εξαιρετικά αποτελεσματική.

Γίνεστε αμφιλεγόμενοι

Όταν κρίνετε μια διαμάχη, τοποθετήστε έντονα πολιτικά, μπορεί παρωδικά να δείτε μια «έκρηξη» δημοσιότητας, όμως μακροπρόθεσμα, θα βγείτε σίγουρα χαμένοι, αφού το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μέχρι και καταστροφικό.

Δεν είναι καλό να δείχνετε τόσο έντονα τις απόψεις και τις τοποθετήσεις σας, ειδικά σε ευαίσθητα ζητήματα, διότι δεν αφορούν κανέναν και δεν σχετίζονται με αυτό που προσπαθείτε να πετύχετε.

 

Διαβάστε επίσης:

6 τρόποι να ακολουθήσετε την καριέρα που πάντα ονειρευόσασταν

Γιατί προωθούνται επαγγελματικά οι τοξικοί άνθρωποι

6 πράγματα που χρειάζεται να αποφεύγουν οι γυναίκες όταν ξεκινούν μία νέα επιχείρηση

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση